آموزش تنظیمات افزونه یواست yoast

برای شروع ابتدا افزونه ی Yoast SEO را بر روی سایتتان نصب کرده و آن را فعال کنید. بعد از

برای شروع ابتدا افزونه ی Yoast SEO را بر روی سایتتان نصب کرده و آن را فعال کنید. بعد از اینکه افزونه یواست را فعال کنید، منوی جدیدی با عنوان “سئو” به منو های کناری ناحیه مدیریت وردپرستان اضافه خواهد شد.

پیکربندی سریع افزونه سئوی yoast

ساده ترین روش برای تنظیم افزونه سئو yoast استفاده از پیکربندی آسان است. با استفاده از این امکان میتوانید با طی کردن مراحل یک ویزارد ساده، اکثر بخش های اصلی افزونه را در سایت خود تنظیم کنید. برای استفاده از پیکربندی آسان، پس از نصب افزونه، وارد منوی عمومی شده و در بخش بررسی پیکربندی سئو برای اولین بار روی لینک “پیکربندی آسان” کلیک کنید. (توجه داشته باشید که اگر قبلا تنظیماتی را بر روی افزونه اعمال کرده باشید، شکل جعبه ی زیر و نوشته های موجود در آن ممکن است برای شما کمی متفاوت باشد اما این مسئله مانع استفاده از ویزارد پیکربندی آسان نخواهد شد.)

پیکر بندی آسان افزونه سئو یوست

با کلیک روی لینک ذکر شده، ویزاردی مشابه تصویر زیر برای شما به نمایش در خواهد آمد که امکان تنظیم کلیه ی بخش های اصلی افزونه را برای شما میسر میکند.

پیکربندی سریع افزونه سئوی yoast

پس از نمایش ویزارد پیکربندی سریع، مراحل را مانند زیر طی کنید (در پایان هر مرحله روی دکمه بعدی کلیک کرده و به مرحله بعد بروید):

  1. در این صفحه برای ادامه روی دکمه پیکربندی Yoast SEO کلیک کنید تا مراحل تنظیم افزونه آغاز شود.
  2. در بخش محیط، بر اساس اینکه سایت شما در چه شرایطی در حال اجراست، گزینه مناسبی را انتخاب کنید. مثلا اگر سایت شما یک سایت تستی در محیط لوکال است یا فعلا قصد ایندکس شدن آن در موتورهای جستجو را ندارید، میتوانید “گزینه B: سایت من در دست ساخت و نباید ایندکس شود” را انتخاب کرده و در صورتی که سایت شما یک سایت واقعی بوده و برای تست ایجاد نشده باید “گزینه A: سایت من فعال و آماده ایندکس است” را انتخاب کنید.
  3. در این مرحله درباره نوع فعالیت سایت از شما پرسش میشود. در اینجا لازم است که زمینه فعالیت سایت خود را مشخص کنید. مثلا باید مشخص کنید که سایت شما یک سایت تجاری، یا فروشگاهی یا شخصی و … است.
  4. در این قسمت در مورد شخصی یا شرکتی بودن سایت از شما سوال شده که باید بر اساس نیاز خود یکی را انتخاب کنید. اگر شرکت را انتخاب کنید لازم است که نام و لوگوی شرکت را ارائه دهید و در صورت انتخاب شخص لازم است نام خود را در تنظیمات افزونه وارد نمایید.
  5. در این مرحله میتوانید آدرس پروفایل های خود در شبکه های اجتماعی مختلف را وارد کنید.
  6. در این مرحله باید مشخص کنید که کدام یک از انواع نوشته شما باید توسط گوگل قابل مشاهده باشند. در قسمت های بعدی در این رابطه توضیحات بیشتری ارائه خواهیم کرد اما به طور کلی نیازی نیست تغییر خاصی در گزینه های این بخش اعمال کنید مگر اینکه دقیقا هدف مشخصی داشته باشید و بدانید که میخواهید چه کاری و به چه دلیلی انجام دهید. به طور کلی اکثر نوع نوشته های یک سایت؛ مگر در موارد خاص نیاز به ایندکس شدن دارند.
  7. در این قسمت باید مشخص کنید که وبسایت شما چند نویسنده دارد.
  8. در قسمت بعد در صورت تمایل میتوانید سایت خود را به کنسول جستجوی گوگل (وبمستر) متصل کنید. برای انجام این کار باید کد تایید سایت خود را که از کنسول جستجو دریافت کرده اید، به افزونه ارائه کنید.
  9. در قسمت تنظیمات عنوان، ابتدا نام سایت را وارد کرده و سپس تعیین کنید که چه علامتی نام سایت را از توضیحات آن جدا کند. در اینجا محدودیت خاصی وجود ندارد و شما میتوانید بر اساس سلیقه و نیاز خود، علامتی که برای شما جالب تر است را انتخاب کنید. البته انتخاب خط تیره که به صورت پیشفرض نیز توسط افزونه انتخاب شده است، مرسوم تر است.
  10. در این مرحله اگر مایلید اخبار یوست را دریافت کنید، میتوانید نام و ایمیل خود را ارائه داده و جهت ثبت اطلاعات روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.
  11. این مرحله حاوی برخی اطلاعات تبلیغاتی و تجاری است که تاثیری در تنظیم افزونه ندارد.
  12. رسیدن به این مرحله به مفهوم اتمام مراحل تنظیم سریع است. حالا کافی است روی بستن کلیک کنید تا تنظیمات اعمال شده و همه چیز به پایان برسد.

تبریک میگوییم! اگر به دنبال روشی ساده بودید که فقط موارد اصلی را پوشش دهد، کار شما در اینجا به پایان رسیده. اما اگر مایلید همه چیز را تحت کنترل بگیرید، با همه بخش های افزونه آشنا شوید و بتوانید همه چیز را به طور کامل، به دلخواه خود تنظیم کنید، کافی است در ادامه این آموزش با ما همراه شوید تا با هم، همه چیز را به طور مفصل بررسی کنیم. در ادامه به شرح بخش های مختلف افزونه میپردازیم.

منوی عمومی

با کلیک روی منوی عمومی، مستقیما به Dashboard یا اصطلاحا پیش خوان افزونه هدایت خواهید شد. بخش پیش خوان از چند تب تشکیل شده که هریک دارای تنظیمات و بخش های مربوط به خود هستند.

تب پیش خوان : تب اول که با ورود به منوی عمومی به صورت اتوماتیک به نمایش در می آید، یک سری اطلاعات در رابطه با وضعیت سئوی سایت شما و پیشنهادهایی برای بهبود آن به شما ارائه میکند. در اینجا در بخش Problems اگر مشکلی در رابطه با تنظیمات سئوی سایت مشاهده شده باشد، مشکل یا مشکلات مربوطه به شما گوشزد خواهند شد.

داشبورد yoast seo - پیشنهادهایی برای بهبود و رفع مشکلات سئو

این صفحه ممکن است برای هر نفر شکل خاصی داشته باشد اما همانطور که در بالا میبینید، برای هر مشکلی که در بخش مشکلات بیان شود و یا هر پیشنهادی که در بخش اطلاعیه ها به نمایش گذاشته شود، لینکی ارائه شده که با دنبال کردن آن میتوانید مشکل مربوطه را برطرف کرده و یا پیشنهاد ارائه شده را عملی کنید. مثلا در تصویر بالا به ما گفته شده که نباید از شعار پیشفرض وردپرس استفاده کنیم. (یک سایت دیگر با وردپرس فارسی!) بنابراین در هر مورد کافی است روی لینک ارائه شده کلیک کنید تا به محلی که میتوان اصلاحات لازم را اعمال کرد هدایت شوید و تنظیمات دلخواه خود را ارائه کنید. همچنین اگر مایل نیستید این هشدار ها توسط افزونه به شما یادآوری شوند، میتوانید در جلوی هر یک روی دکمه ضربدر کلیک کنید. در این حالت دکمه ضربدر جای خود را به آیکن چشمی که روی آن خط کشیده شده است خواهد داد به این مفهوم که این هشدار دیگر به شما یادآوری نمیشود.

تب امکانات : کلیه ی امکانات اصلی افزونه که در زمان ویرایش برگه ها و انواع نوشته و … در سایت به شما نمایش داده میشوند را میتوانید از این بخش روشن و خاموش کنید.

تب ابزارهای وب مستر : وقتی وبسایت خود را در موتورهای جستجوی مختلف ثبت میکنید، آنها کد تایید خاصی را جهت اطمینان از تعلق سایت به شما در اختیارتان قرار میدهند که باید کد مربوطه را در سایت خود قرار دهید تا مالکیت سایت توسط شما تایید شود.

ابزارهای وب مستر افزونه سئوی یوست برای وردپرس

در این بخش شما میتوانید کد متایی که توسط موتورهای جستجو بایدو، بینگ، گوگل و یندکس به شما ارائه میشود را در فیلد های مربوطه قرار داده و به این شکل سایت خود را در این موتورهای جستجو تایید کنید.

منوی ظاهر جستجو

همانطور که از نام این منو نیز مشخص است، تنظیمات موجود در منو، نحوه به نمایش در آمد سایت شما در نتایج موتورهای جستجو را تعیین میکنند. در ادامه با هم به بررسی و شرح تنظیمات مختلف موجود در این بخش خواهیم پرداخت.

تب عمومی : وقتی وارد منوی ظاهر جستجو میشوید، تنظیمات موجود در تب عمومی به صورت پیشفرض برای شما به نمایش در خواهند آمد. در اینجا میتوانید مواردی همچون جداکننده عنوان (که نام سایت را از عنوان هر نوشته جدا میکند) تعیین کنید. همانطور که پیشتر هم ذکر کردیم، استفاده از خط تیره در این زمینه مرسوم تر است اما شما میتوانید هر جدا کننده ای که مایلید را در بین گزینه های موجود انتخاب کنید.

تنظیم بعدی در این بخش “تنظیم خانه” است. اگر صفحه اول سایت شما یک صفحه ثابت نباشد، میتوانید از اینجا شکل عنوان و توضیحات آن را تنظیم کنید. در غیر این صورت برای اعمال تنظیمات مربوط به عنوان و توضیحات برای صفحه اصلی سایت میبایست خود صفحه را ویرایش کرده و تنظیمات سئو را مستقیما در خود صفحه اعمال کنید.

در بخش بعدی میتوانید انتخاب کنید که این سایت متعلق به یک شخص است یا شرکت. اگر شرکت را انتخاب کنید به شما اجازه داده میشود که نام شرکت را وارد کرده و لوگوی شرکت را بارگذاری کنید و اگر شخص را انتخاب کنید لازم است که نام شخصی که سایت به او تعلق دارد را ارائه بدهید.

پس از اعمال تنظیمات دلخواه در این بخش ها، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شوند.

برخی تنظیمات مهم در منوی ظاهر جستجو : منوی ظاهر جستجو از تب های متنوعی تشکیل شده. اما واقعیت این است که اکثر تنظیمات موجود در این تب ها، نیازی به اعمال هیچ نوع تغییر از طرف شما ندارند. اما در بین تنظیمات موجود در این بخش، مواردی مشاهده میشود  که بد نیست اشاره ای به آنها داشته باشیم.

منوی ظاهر جستجو افزونه yoast seo

در ادامه ی تنظیمات سری به تب عناصر ند رسانه ای بزنید و اطمینان حاصل کنید که تنظیم تغییر آدرس URL های پیوست به خود پیوست در حالت فعال یا “بله” قرار گرفته باشد.

سپس میتوانید نگاهی به تب مسیر راهنما بیاندازید. اگر سایت شما به صورت پیشفرض از نان ریزه ها یا Breadcrumbs پشتیبانی نمیکند، امکانات موجود در این بخش میتواند به شما در اضافه کردن این امکان به قالبتان به شما کمک کند.

در آخر در تب RSS نیز امکان افزودن متن دلخواه به قبل و بعد از خروجی RSS برای شما میسر میشود. تنظیمات موجود در این بخش میتواند دو نوع کاربرد برای شما داشته باشد. اول اینکه میتوانید در فید خود اعلام کنید که مثلا این مطلب ابتدا در وبسایت شما پدیدار شده است و یا مثلا میتوانید یک نوشته یا یک توضیح خاص را به ابتدا یا انتهای خروجی فید خود بیافزایید. و اما از آنجایی که تنظیمات این بخش، کد HTML را نیز قبول میکنند، کار جالبی که میتوانید در اینجا انجام دهید این است که از طریق این تنظیمات به ابتدا یا انتهای خروجی فید خود، تبلیغ اضافه کنید. به همین سادگی به همین خوشمزگی! متغیر های مجاز برای استفاده در این بخش، در پایین صفحه قابل مشاهده هستند که میتوانید بر اساس نیاز در قسمت های مختلف، آنها را نیز به کار ببرید.

نکته عمومی در رابطه با منوی ظاهر جستجو : مد نظر داشته باشید که اگر میخواهید قالب عمومی نمایش عنوان یا هر یک از توضیحات را برای محتوای مختلف موجود در سایتتان (مثل آرشیو ها، برچسب ها، دسته ها و …) تغییر دهید، کلیه ی تنظیمات مربوطه در همین منو یعنی “ظاهر جستجو” در اختیار شما قرار گرفته است. راهنمای متغیر ها/اسنیپت های پذیرفته شده در این بخش را میتوانید در زیر مشاهده کنید. این متغیر ها را در هر کجا که بگذارید در هنگام باز شدن سایت شما، با مقادیر مرتبط به خود، جایگزین میشوند. بنابراین مثلا با قرار دادن متغیر %%title%% در عنوان سئو، زمانی که نوشته به نمایش در بیاید، عنوان نوشته در بالای مرورگر به نمایش گذاشته خواهد شد.

با اتمام تنظیمات این بخش به سراغ بخش بعدی یعنی میز فرمان جستجو میرویم.

منوی میز فرمان جستجو

با مراجعه به این بخش و متصل کردن سایت خود به کنسول جستجوی گوگل، امکان بررسی نحوه ایندکس شدن سایت شما توسط گوگل برای شما میسر میشود.

اتصال سایت به کنسول جستجوی گوگل

برای برقرار کردن اتصال در این بخش باید ابتدا روی دریافت کد تصدیق گوگل کلیک کنید. در این حالت پنجره ی جدیدی برای شما باز میشود که باید در آن به حساب کاربری گوگل خود لاگین کرده و به اپلیکیشن yoast اجازه ی دسترسی بدهید. در پایان کدی در اختیار شما قرار میگیرد که باید آن را کپی کرده و در فیلد “کد تاییدیه گوگل را وارد کرده … ” در تنظیمات این بخش قرار داده و روی تصدیق کلیک کنید.

پس از برقراری ارتباط خواهید دید که تب های جدیدی به میز فرمان جستجو اضافه میشوند که در آنها میتوانید کلیه ی خطاهای احتمالی سایت (مثلا خطاهای 404) را مشاهده کرده و آنها را بررسی و برطرف نمایید. در اینجا اگر از Yoast SEO Premium (در این رابطه در پایان این مقاله توضیح داده شده است) استفاده کنید، امکان تعریف ریدایرکت برای آدرس هایی که خطای 404 دارند نیز به آسانی برای شما میسر خواهد بود.

منوی اجتماعی

احتمالا شما به خوبی با تاثیر شبکه های اجتماعی بر روی سئو آشنایی دارید. بگذارید اینطور بگویم، اینگونه که از ماجرا بر می آید، گوگل ترجیح میدهد مقالاتی را در صفحه ی اول و نتایج بالاتر جستجو نشان دهد که بیشتر از سایر مقالات در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده باشند.

البته به یک نکته ی بسیار مهم توجه داشته باشید، بعضا میبینیم که یک نفر برای خودش در شبکه های اجتماعی مختلف، 10 ها پروفایل ایجاد میکند و از طریق این پروفایل ها اقدام به اشتراک گذاری مطالب وبسایت خودش می نماید، مطمئن باشید در این حالت گوگل به راحتی طبیعی نبودن روند به اشتراک گذاری شما را تشخیص داده و آن وقت است که مطالب شما از طرف گوگل نادیده گرفته خواهند شد. بنابراین هرگز چنین اقداماتی انجام ندهید و بجای تمرکز بر روی چنین اقداماتی، بر روی تولید محتوا وقت بگذارید تا دیگران کار به اشتراک گذاری را برای شما انجام دهند. مطمئن باشید اگر یک مطلب واقعا مفید باشند، دیگران حتما آن را با دوستانشان به اشتراک خواهند گذاشت.

خوشبختانه در حال حاضر شبکه های اجتماعی به شما اجازه میدهند، محتوایی را که به اشتراک میگذارید، دقیقا مطابق میل خود سفارشی کنید. از طرفی هم افزونه ی Yoast SEO تنظیمات بسیار خوبی برای سه شبکه اجتماعی مهم یعنی گوگل پلاس، فیسبوک و توییتر در اختیار شما قرار میدهد.

وقتی وارد منوی “اجتماعی” شوید، صفحه ای با پنج تب مشاهده خواهید کرد.

تب های تنظیم شبکه های اجتماعی در افزونه سئوی یوست
حساب های کاربری

تب اول در منوی اجتماعی مربوط به حسابهای شبکه های اجتماعی شماست. در این بخش تنها کافی است اطلاعات خود در شبکه های اجتماعی که از آنها استفاده میکنید از قبیل آدرس صفحه یا نام کاربری شبکه اجتماعی مورد نظر را وارد کنید. از این طریق سایت شما به موتورهای جستجو اعلام میکند که شما از چه شبکه های اجتماعی استفاده میکنید.

فیسبوک

ما در اینجا کارمان را همان تب اول یا Facebook شروع میکنیم و در ادامه به سایر شبکه های اجتماعی یعنی توییتر، پینترست و گوگل+ میپردازیم.

تنظیمات فیسبوک در افزونه سئو یوست

افزودن داده متای Open Graph : این گزینه به صورت پیشفرض فعال است اما اگر به هر دلیل برای شما فعال نیست، آن را به حالت فعال شده در بیاورید. فعال کردن این گزینه تگ مربوط به Open Graph را به head وبسایت شما اضافه خواهد کرد. احتمالا الان برایتان سوال پیش می آید که تگ Open Graph چیست. احتمالا تا حالا در سورس صفحات سایت های مختلف، تگ هایی که با عبارت og شروع میشوند را دیده اید. اینها تگ های Open Graph هستند. در مورد فیسبوک، اضافه کردن این تگ به head سایت شما، به فیسبوک کمک میکند که وبسایت شما را به شکل یک آبجکت از نوع آبجکت های خودش ببیند. از طرفی موتور های جستجو مثل گوگل هم وقتی این تگ را بالای سایت شما ببینند، متوجه میشوند که به چه شکل باید با سایت شما برخورد کنند. توضیحات بیشتر در مورد این مسئله خارج از حوصله ی این مقاله است اما در صورتی که میخواهید در این رابطه بیشتر مطالعه کنید میتوانید سری به اینجا بزنید.

شناسه برنامه کاربردی فیسبوک : در اینجا اگر در فیسبوک اپلیکیشن ساخته باشید. میتوانید شناسه (ID) آن را اضافه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی ایجاد اپلیکیشن فیسبوک میتوانید به اسناد رسمی آن در این لینک سری بزنید.

تنظیمات صفحه اصلی و تنظیمات پیشفرض : در ادامه در این بخش میتوانید تصویر سایت، توضیحات و عناوین را برای زمانی که صفحه اصلی سایت شما در فیسبوک به اشتراک گذاشته میشود را تنظیم کنید.  پر کردن فیلد های موجود در این بخش توضیحات خاصی لازم ندارد. اما یک نکته در مورد تنظیمات صفحه اصلی، این تنظیمات زمانی به کار میروند که کسی صفحه اصلی سایت شما را به اشتراک بگذارد. در این حالت تصویری که در این بخش تعیین کرده اید به عنوان تصویر نوشته ی به اشتراک گذاری شده و توضیحی که ارائه کرده اید به عنوان توضیح محتوای به اشتراک گذاری شده به کار خواهد رفت.
تصویری هم که در بخش تنظیمات پیشفرض وارد میکنید، زمانی به کار میرود که نوشته ی شما هیچ تصویری نداشته باشد، در آن حالت تصویری که در این بخش مشخص کرده اید به عنوان تصویر محتوای به اشتراک گذاری شده استفاده خواهد شد.

تب توییتر

تب توییتر حاوی تنظیمات مخصری است. در این تب میتوانید افزودن اطلاعات کارت متای توییتر را فعال یا غیر فعال کنید (این تنظیم به صورت پیشفرض فعال است) و همچنین نوع کارت پیشفرض جهت استفاده را تعیین نمایید. اما در اینجا ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که Twitter card چیست. کاری که کارت توییتر انجام میدهد در حقیقت دقیقا مشابه همان Open Graph است که درباره آن صحبت کردیم. به عنوان مثال تصویر زیر را نگاه کنید :

twitter card چیست

همانطور که میبینید، برخلاف توییت های عادی، محتوای به اشتراک گذاری شده از سایت شما، در صورتی که از توییتر کارد استفاده کرده باشید، از توییت های معمولی طولانی تر بوده و شامل یک تصویر هم میشود. بدیهی است که این امکان میتواند برای وبسایت شما واقعا عالی باشد. پس بدون چون و چرا فعالش کنید و از آن لذت ببرید. اگر هم اهل مطالعه هستید نگاهی به اینجا بیاندازید تا با همه ی جوانب Twitter Card آشنا شوید.

تب پینترست

برای استفاده از این بخش، باید ابتدا سایت خود را در پینترست تایید کرده باشید. اگر این کار را انجام ندادیده اید میتوانید با لینکی که در بالای فیلد “تایید پینترست” در صفحه ی تنظیم مربوط به پینترست به شما ارائه شده، تایید سایت را انجام دهید. در پایان متا تگی که دریافت میکنید را در باکس مربوطه در این صفحه قرار داده و تغییرات را ذخیره کنید.

و تب گوگل+

خوب قبل از اینکه سراغ این بخش برویم اول باید بدانیم که تفاوت Google+ Author با Google+ Publisher در چیست.

Google+ Author یا نویسنده ی گوگل پلاس

Google+ Author که در ترجمه ی فارسی این افزونه، معادلش همان نویسنده صفحه اصلی است، همانطور که از نامش هم بر می آید، همان کسی است که نویسنده ی وبسایت است و یک اکانت گوگل پلاس هم دارد. اگر میخواهید امکان معرفی خود به عنوان نویسنده ی یک وبسایت، به گوگل را داشته باشید، ابتدا باید آدرس سایت خود را در پروفایل گوگل پلاس خود در بخش Contributor to اضافه کرده باشید. اتفاقی که پس از اعمال تنظیمات کامل در این رابطه می افتد این است که تصویر شما در نتایج جستجو در کنار نتیجه ای که از سایت شما به نماش در آمده، نشان داده میشود.

Google+ Publisher یا صفحه انتشار در گوگل پلاس

زمانی که شما میخواهید برای خود برند سازی کنید (که اتفاقا کار بسیار خوبی هم هست) استفاده از پروفایل گوگل پلاس کافی نخواهد بود و برای این کار باید یک صفحه برای خود ایجاد نمایید. ما به این صفحه Google+ Publisher میگوییم. البته جزئیات موجود درباره این مورد بسیار زیاد است اما شما به همین توضیحات بسنده کنید. دانستن فرق این دو مورد، در اینجا برایتان کافی خواهد بود.

چگونه این افزونه را برای استفاده از گوگل پلاس تنظیم کنیم؟

خوب، حالا که تفاوت نویسنده ی گوگل پلاس و صفحه ی انتشار در گوگل پلاس را متوجه شدیم، زمان آن میرسد که به سراغ کانفیگ افزونه برویم. (قبل از هر کاری به پروفایل خود در وردپرس مراجعه کنید و در قسمت GooglePlus آدرس صفحه ی گوگل پلاس خود را وارد نمایید.) تنها کاری که در این بخش لازم است انجام بدهید این است که اگر در گوگل پلاس صفحه ای ایجاد کرده اید، آدرس آن را در بخش “صفحه انتشار در گوگل” قرار داده و تغییرات را ذخیره کنید.

منوی ابزار ها

در این منو در حال حاضر سه ابزار در اختیار شما قرار میگیرد :

درون ریزی و برون ریزی : از طریق این ابزار شما قادر خواهید بود که از تنظیمات افزونه بکاپ تهیه کنید، تنظیمات را از بکاپی که در اختیار دارید (اگر قبلا بکاپی تهیه کرده اید) درون ریزی کنید و یا اگر افزونه ی سئوی دیگری در وردپرس شما نصب و موجود باشد، تنظیمات را از آن افزونه خوانده و در یوست درون ریزی کنید.

درون ریزی و برون ریزی (import and export)

ویرایشگر گروهی : این ابزار به شما اجازه میدهد که عناوین نوشته های موجود در سایتتان را به سرعت و بدون مراجعه به تک تک آنها ویرایش کرده و ذخیره کنید.

شمارنده پیوند متن : لینک های ورودی و خروجی موجود در نوشته های سایت شما را ارزیابی کرده و در ستون مربوطه در فهرست نوشته های سایت شما به نمایش در می آورد. (مانند تصویر زیر)

نمایش لینک های ورودی و خروجی

و در پایان

این افزونه یک نسخه ی پریمیوم با نام Yoast SEO Premium نیز دارد. در نسخه پریمیوم امکاناتی از قبیل سیستم مدیریت ریدایرکت، امکان استفاده از چندین Focus keyword و پیشنمایش نوشته ها در شبکه های اجتماعی نیز در اختیار شما قرار میگیرد. اگر از طرفداران افزونه Yoast SEO هستید، میتوانید نسخه پریمیوم آن را نیز از مسترکد مارکت دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. همچنین با شرکت در دوره های آموزش سئو در اصفهان می توانید به طور کامل با نحوه کار این افزونه آشنا شوید.

Avatar

درباره ehsan

سلام به شما کاربران عزیز من احسان زمانی هستم . کارشناس ارشد تجارت الکترونیک و چندین ساله که در زمینه سئو و آموزش سئو در اصفهان مشغول به کارم. خوشبختانه موفقیت های بزرگی در زمینه سئو بدست آورده ام و خوشحال میشم که بتونم کمکی به شما بکنم. همین حالا میتونید با من در تماس شوید. ۰۹۱۳۴۱۰۵۶۸۴

ارسال دیدگاه