ثبت سایت در گوگل

نویسنده :

تاریخ انتشار :

دسته بندی :

ثبت سایت در گوگل :

ثبت سایت در گوگل : زمانی که شما تصمیم به نوشتن یک سایت و کسب درآمد از آن می کنید باید بدانید که مهمترین قدم در شروع این مسیر ثبت سایت در گوگل می باشد . متاسفانه در حال حاضر سایت های بسیاری وجود دارد که مدیران آن ها از روی ناآگاهی به درستی ثبتشان نکرده اند و در نتایج گوگل نشان داده نمی شوند . وقتی این اتفاق بیفتد مثل این است که سایت شما اصلا وجود ندارد . بنابراین اولین قدم برای شروع کار روی وبسایت این است که بدانیم چگونه سایت خود را در گوگل ثبت نام کنیم .

نکاتی که باید قبل از ثبت سایت در گوگل بدانید :

همانطور که گفتیم برای رشد سایت ، شما باید حتما بدانید که چگونه سایت خود را در گوگل ثبت نام کنید و این کار را انجام دهید تا سایت شما اصطلاحا برای گوگل ایندکس و مشخص شود . این کار باعث می شود موتورهای جستجوگر گوگل روی سایت شما توقف کرده و آن را بررسی کنند . موتورهای جستجوگر موتورهایی هستند که در زمان های مشخصی در شبانه روز توسط ربات های خود در اینترنت به بررسی سایت های معرفی شده به گوگل می پردازند . با این کار ارزش هر سایت را از طریق رنک الکسا مشخص می کنند و سایت های جدید را به لیست خود اضافه می نمایند . همچنین سایت های بی محتوا ، قدیمی و بدون کاربرد را از اطلاعات خود حذف خواهند کرد . گوگل برای ثبت سایت شما از شما می خواهد تا آدرس سایت را همراه با توضیحات مورد نیاز برای آن به ایندکس گوگل اضافه نمایید . اما این به این معنی نیست که بلافاصله بعد از معرفی سایت ، سایت شما در گوگل قابل جستجو باشد و سریعا رشد کند . زیرا فاکتورهای بسیار زیادی برای رتبه بندی های سایت ها وجود دارد که همین امر هم رقابت بسیار شدیدی بین سایت های با رتبه بالا ایجاد کرده است . پس ثبت سایت اولین قدم برای کسب درآمد از سایت است و مسیر طولانی را در پیش رو خواهید داشت .

 

چگونه سایت خود را در گوگل ثبت کنیم
چگونه سایت خود را در گوگل ثبت کنیم

 

مراحل ثبت سایت در گوگل :

در این قسمت به صورت مرحله به مرحله برای شما خواهیم گفت که چگونه به راحتی سایت خود را ایندکس کرده و در گوگل ثبت کنید :

مرحله اول : در مرحله اول اگر حساب Gmail ندارید یک حساب کاربری Gmail برای خود بسازید . زیرا در پروسه ثبت نام به آن نیاز خواهید داشت .

مرحله دوم : در مرحله دوم باید آدرس www.google.com/addurl.html را در نوار جستجوی گوگل سرچ کنید . این آدرس مربوط به بخش مدیریت گوگل می باشد .

مرحله سوم : در مرحله سوم بعد از اینکه وارد بخش مدیریت شدید عبارت Add a Site را سرچ کنید تا بتوانید وارد صفحه ثبت نام سایت جدید خود شوید .

مرحله چهارم : بعد از جستجوی Add a Site یک صفحه جدید برای شما باز می شود . در این پنجره باید آدرس سایت خود را به طور کامل بنویسید .

مرحله پنجم : بعد از نوشتن اسم سایت ، گوگل باید سایت شما را تایید کند . برای این کار گوگل یک فایل به شما پیشنهاد می دهد که باید آن را دانلود نمایید و بعد آن را روی مسیر Root سایتتان آپلود کنید . در پایان نیز روی کلمه Verify کلیک نمایید .

مرحله ششم : اگر همه مراحل قبلی را به درستی و کامل انجام داده باشید بعد از کلیک روی عبارت Verify متنی برای شما باز می شود که تکمیل موفقیت آمیز ثبت نام را نمایش می دهد .

همانطور که ملاحظه کردید ثبت نام سایت در گوگل به راحتی انجام می شود اما از اهمیت بسیار زیادی برای رشد سایت برخوردار است . در واقع اگر سایتتان به درستی ثبت نشود حتی در صورتی که روزها و ماه ها به صورت حرفه ای روی محتوای سایتتان کار کنید هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت .

 

 

سئومن به عنوان تنها مرکز تخصصی سئو در اصفهان و تنها دارنده گواهینامه های تخصصی گوگل دیجیتال گاراژ و گوگل دیسپلی اد در اصفهان شناخته می شود . مجموعه سئومن کاملاً متخصص در زمینه های : سئو در اصفهان ، آموزش سئو در اصفهان ، طراحی سایت در اصفهان ، آموزش طراحی سایت در اصفهان ، آموزش گوگل آنالیتیکس در اصفهان ، آموزش اینستاگرام در اصفهان ، آموزش گوگل تگ منیجر در اصفهان ، آموزش Html در اصفهان ، دوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ، آموزش ورد پرس در اصفهان ، آموزش css در اصفهان  ، تولید محتوا در اصفهان و آموزش سئو تخصصی مشغول به کار می باشد .

بر چسب :

اشتراک گذاری :

 ليست مطالب مرتبط

QR کد چیست؟

CDN چیست؟

نقشه سایت چیست؟

فواید سئو چیست؟

عینک گوگل چیست؟

الگوریتم گوگل

ثبت سایت در گوگل

تاثیر بانس ریت در سئو چیست؟

هر آنچه که باید در تولید محتوا بدانید

چگونه از کپی شدن مطالب وب سایتمان جلوگیری کنیم؟

چگونه نرخ کلیک سایت خود را افزایش دهیم؟

نحوه گزارش سایت اسپم به گوگل چگونه است؟

روش های افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت

روش های افزایش اعتبار یک صفحه در وبسایت کدامند؟

طراحي سايت در سئومن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *