آموزش اینستاگرام در اصفهان

آموزش جامع اینستاگرام

آموزش اینستاگرام در اصفهان

آموزش اینستاگرام در اصفهان و دیگر شهرها یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای کسب و کار شماست. اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب است که می تواند به عنوان یک ابزرا بازاریابی ارزشمند برای شما محسوب شود.

اینستاگرام با نزدیک به ۱۱۲.۵ میلیون کاربرد در سال ۲۰۲۰ یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه ای اجتماعی است. اینستاگرام از جمع آوری اطلاعات گرفته تا فروش محصولات، ابزارهایی را برا کمک به صاحبان کسب و کار برای موفقیت در پلتفرم رسانه های اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس ارائه می کند.

هنوز برای پیوستن و موفقیت در اینستاگرام دیر نیست. با استراتژی بازاریابی مناسب، کسب و کارها می توانند محصولات و خدمات را تبلیغ کنند، برند خود را تقویت کنند و فروش محصولات، ابزارهایی را برای کمک به صاحبان کسب و کار برای موفقیت در پلتفرم رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری عکس ارائه می کند.

هدف از دوره آموزش اینستاگرام

آموزش جامع اینستاگرام

معرفی مدرس دوره اینستاگرام

این دوره به تدریس سرکار خانم مهندس شیوا جلائی کار برگزار می گردد.

از رزومه درخشان ایشان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

ما در سئومن کلاس های آموزشی خود را به بهترین ها واگذار می کنیم و به شما این اطمینان را می دهیم که شرکت در این دوره قطعا رضایت شما را جلب خواهد نمود.
فهرستی کامل از سرفصل های اینستگرام که برای آموزش شما در نظر گرفته ایم.

سرفصل‌های دوره اینستاگرام

تفاوت اکانت تجاری و شخصی

چگونه دراینستاگرام به درآمد برسیم

هدف گزاری اصولی

قوانین بیوگرافی برای جذب فالور

آموزش کار با ابزارهای اینستاگرام از مبتدی تا پیشرفته

آموزش کار با ابزارهای اینستاگرام از مبتدی تا پیشرفته

برقراری امنیت پیج بدون نگرانی از هک کردن

راه افزایش بازدید استوری به سبک بلاگری

شناخت ابزارهای فروش بیرون و درون اینستاگرامی(کانال های انتشار)

مجموعه فعالیت هایی که منجر به درآمدوافزایش فالور میشود

برقراری تعامل اصولی

آموزش تولید محتوای حرفه ای که همزمان منجر به فروش و افزایش فالور و نرخ تعامل میشود

کال تو اکشن مستقیم و غیرمستقیم برای بالابردن تعامل و فروش

اصول هشتگ گزاری برای جذب از بخش تاپ هشتگ ها

اصول کپشن نویسی برای پیج های خدماتی،آموزشی،فروش محصول

الگوریتم ورود به اکسپلور و رازهای ورود به اکسپلور

اصول تقویم محتوایی برای رشد سریع پیج

تبدیل فالور به خریدار و مشترب بدون تبلیغات

اصول اعتمادسازی مخاطب

افزایش فالور ارگانیک

اصول برگزاری کمپین فروش

اصول تبلیغات درون اینستاگرامی با سه هدف:افزایش فالور،افزایش فروش،برندسازی

تحلیل پیج با ابزار اینسایت

فروش بیشتر با سایت

آموزش جامع اینستاگرام

اینستاگرام در اصفهان چیست؟

اینستاگرام یک اپلیکیشن ارتباطی است که بر روی گوشی و سیستم قابل نصب و اجرا می باشد.
توییتر از لحاظ عملکرد مشابه به اینستاگرام می‌باشد. با این تفاوت که در توییتر شما متن و لینک به اشتراک می گذارید، اما در اینستاگرام شما باید حتماً عکسی را آپلود کرده و به همراه آن میتوانید متن هم به اشتراک بگذارید.
شما در این اپلیکیشن قادر هستید که افراد مورد پسند خود را دنبال کنید، همچنین سایر افراد هم می‌توانند شما را دنبال کنند. نیز این امکان فراهم است که برای یکدیگر کامنت بگذارید، پست های یکدیگر را لایک کنید، برای یکدیگر پیام صوتی و یا متنی بفرستید و همچنین میتوانید تماس صوتی و یا تصویری برقرار کنید. رشد فوق‌العاده اینستاگرام در سال های اخیر موجب جذب کاربران گشته و به محبوب‌ ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.
شما با شرکت در دوره ی آموزش اینستاگرام در اصفهان میتوانید به فراگیری صفر تا صد این اپلیکیشن بپردازید.
آموزش اینستاگرام در اصفهان
آموزش اینستاگرام در اصفهان

مزیت اینستاگرام نسبت به سایر شبکه های اجتماعی

یکی از اصلی ترین ویژگی های شبکه های اجتماعی؛ قابلیت آنها برای ایجاد تعامل بین کاربران می باشد. اینستاگرام در این‌ راستا سبکی منحصر به فرد ایجاد کرده و این امکان را به وجود آورده که از طریق عکس و ویدیو بین کاربران تعامل اصلی را برقرار کند.

هر کاربر اینستاگرام قادر به ارسال ویدیو و عکس خواهد بود و سایر کاربرانی که این ویدیو ها و عکس های ارسالی را دریافت می کنند، مشاهده کرده و در صورت تمایل آنها را لایک میکنند.

یکی از محبوب ترین ویژگی های این اپلیکیشن امکان استفاده همزمان از چند اکانت می باشد.

اگر شما در حال استفاده از نسخه های جدید اینستاگرام می باشید به قسمت تنظیمات اینستاگرام مراجعه کرده و گزینه add account را انتخاب کنید.

با استفاده از این گزینه می توانید اکانت های دیگر خود را به اینستاگرام اضافه کنید و به راحتی بین تمام اکانت‌های خود جابجا شوید.

شایان ذکر است که جهت داشتن چند اکانت، نیازی به نصب نسخه های جداگانه نمی باشد و شما میتوانید همزمان ۵ اکانت بر روی یک نسخه ایجاد کنید.

نحوه ی ساخت اکانت در اینستاگرام

یکی از راحت ترین عضویت های موجود در اپلیکیشن های اجتماعی ثبت نام در اینستاگرام می باشد.

در بدو ورود به این اپلیکیشن، از شما خواسته می‌شود که اطلاعات اکانت خود را برای ورود به آن وارد کنید. اگر شما اولین بار است که به این اپلیکیشن مراجعه میکنید باید گزینه sing up و سپس sign up with email or phone number را انتخاب کنید.

اگر قصد دارید که از راه وارد کردن ایمیل اکانت خود را بسازید؛ می توانید بدون تایید لینک فعالسازی وارد اینستاگرام شوید. اما اگر قصد دارید که با شماره تلفن اکانت خود را ایجاد کنید، باید منتظر بمانید تا یک پیامک که حاوی کد تایید میباشد به شما ارسال شود.

در مرحله بعد باید شما نام کامل خود را به همراه یک رمز عبور برای اکانت خود وارد کنید. پس از آنکه این بخش را تکمیل کردید، گزینه next را زده و به مرحله ی اصلی یعنی تعیین نام کاربری یا آیدی میرسیم.

در این مرحله شما باید یک آیدی برای اکانت خود انتخاب کنید که توسط آن برای دیگر افراد قابل شناسایی و جستجو باشید.( شایان ذکر است که آیدی شما نباید تکراری باشد.) پس از آنکه اینستاگرام آیدی شما را تایید نمود به مرحله بعد میروید.

در این مرحله از شما درخواست می شود که برای پیدا کردن دوستان احتمالی، اکانت خود را به اکانت فیسبوک متصل کند. اگر اگر تمایلی به انجام این کار ندارید گزینه skip را انتخاب کرده و به مرحله آخر ثبت نام وارد شوید.

در مرحله بعد اگر شما اکانت خود را با شماره موبایل خود ساخته باشید، اینستاگرام مخاطبین شما را شناسایی کرده و هر شخصی که در اینستاگرام اکانت داشته باشد به شما معرفی می کند تا در صورت تمایل او را فالو کنید.

 

آموزش اینستاگرام در اصفهان

در نهایت اکانت شما ساخته شده و به محیط اینستاگرام وارد می شوید‌.

همچنین برای انتخاب عکس پروفایل کافیست که به قسمت پروفایل خود مراجعه کرده و گزینه Edit your profile را زده و عکس مورد نظرتان را انتخاب و آپلود کنید.

ما در دوره ی آموزش اینستاگرام در اصفهان به آموزش جامع و کامل ساخت اکانت اینستاگرام پرداخته ایم.

آموزش جامع اینستاگرام

چهار بخش اصلی اینستاگرام

بعد از ساخت اینستاگرام و وارد شدن به محیط اصلی اینستاگرام، شما در پایین صفحه ۵ گزینه را مشاهده می کنید. به جز گزینه میانی که مربوط به ارسال پست جدید می باشد (در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت) چهار گزینه دیگر به چهار بخش اصلی اینستاگرام اختصاص داده شده است.

01

آیکون خانه

این گزینه مربوط به بخش اصلی برنامه ایا با اصطلاح feed ها می باشد. این بخش مانند پیج فیسبوک عمل میکند و پست های ارسال شده توسط اشخاصی که آنها را فالو کرده اید به صورت یکجا در این بخش به شما نمایش داده می شود. در ورژن های قبلی این اپلیکیشن پست ها به ترتیب زمان انتشار نمایش داده می شدند. اما با آپدیت این اپلیکیشن، دیگر پست ها به صورت شانسی و به هم ریخته نمایش داده می شود. البته اینستاگرام اعلام کرده که ترتیب پست ها بر اساس اولویت شما نمایش داده می‌شود؛ یعنی پست‌هایی که برای شما مهم‌تر است در بخش بالاتر نمایش داده می شود.

02

آیکون ذره بین

این گزینه مربوط به بخش جستجوی اینستاگرام میباشد که توسط آن می توانید به موارد مهم و با اهمیت دسترسی پیدا کنید. اولین بخش این قسمت مربوط به بخش جستجو می باشد که در بالای صفحه قرار گرفته است. شما در این قسمت با ۴ تب متفاوت یعنی؛ top, people, tags, places مواجه خواهید شد. اگر کلمه مورد نظر شما در بخش اکانت ها یعنی people جستجو شود؛ صفحه‌های مربوط به آن و اگر در بخش هشتگ ها یعنی tags جستجو شود، تمامی عکس های مرتبط با موضوع جستجو شده برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. بخش تاپ ترکیبی از آیدی ها، هشتگ ها و مکان ها می‌باشد. شما زمانی که کلمه را در کادر جستجو وارد می کنید می توانید تمامی موارد مهم اعم از هشتک و … را در تب top مشاهده کنید. بخش دوم مربوط به یک نوار باریک می باشد که در آن می توانید لایو ویدیو ها و استوری های محبوب و منتخب را مشاهده کنید. سومین بخش مربوط به عکس ها و ویدیو هایی می باشد که به صورت اتفاقی از حساب‌های مختلف اینستاگرام که آنها را فالو نکرده اید به شما نمایش داده می شود. این انتخاب ها بر اساس علایق شما صورت گرفته است. اینستاگرام با آنالیز افرادی که شما آنها را فالو کرده اید و تصاویری که لایک می کنید، عکس ها و ویدیوهایی که برای شما جالب می باشد را در این بخش به شما نمایش خواهد داد.

03

آیکون قلب

این گزینه مربوط به بخش مدیریت اعلانها می باشد. در این قسمت اگر کسی برای شما درخواست دوستی بفرستد، عکس شما را لایک کند یا برایتان کامنت بگذارد، به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

04

آیکون آدمک

این گزینه نمایشگر پروفایل شخصی شما می باشد در این بخش تمامی عکس ها و ویدیوهایی که آپلود کرده اید وجود دارند. در این قسمت شما می توانید به تغییر اطلاعات کانت خود، ویرایش عکس پروفایل، نام و آیدی خود بپردازید.

آموزش جامع اینستاگرام

معرفی منوی تنظیمات

Invite Facebook Friends

توسط این گزینه میتوانید با متصل کردن اکانت فیسبوک خود به اینستاگرام، اکانت خود را به دوستانتان معرفی کنید و از آنها بخواهید که شما را پیدا و فالو کنند

Invite Friends

این گزینه نیز همان امر دعوت را با روشهای دیگر همچون ایمیل یا اشتراکگذاری از طریق باقی اپلیکیشنها در اختیارتان قرار میدهد

Facebook Friends

توسط این گزینه میتوانید بعد از اتصال اکانت اینستاگرام شما به اکانت فیسبوک، دوستان فیسبوکی خود را که در اینستاگرام هم حضور دارند پیدا و در صورت تمایل فالو کنید

Contacts

این گزینه شماره تلفنهای موجود در گوشی شما را اسکن میکند و افرادی را که عضو اینستاگرام باشند به شما نمایش میده

البته شرط این موضوع این است که دوستان شما شماره تلفنشان را در اکانت اینستاگرام ثبت کرده باشند در غیر این صورت حتی اگر عضو اینستاگرام باشند در این بخش نمایش داده نمیشوند

Story Setting

این بخش مربوط به تنظیمات استوری است که در آن میتوانید مشخص کنید چه افرادی )همه یا فقط کسانی که فالو کرده اید( قادر به ارسال نظر درباره استوریهای شما باشند. اگر دوست دارید شخص یا اشخاص بخصوصی قادر به تماشای استوریهای شما نباشند نیز میتوانید در همین صفحه آنها را مشخص کنید. عمر استوریها ۲۴ ساعت است و بعد از آن بهطور خودکار حذف میشوند؛ بنابراین اگر میخواهید عکس یا ویدیویی که در استوری آپلود میکنید در گوشی نیز ذخیره شود، میتوانید گزینهی Photos Sahred Save را در بخش انتهایی این صفحه روشن کنید


Edit Profile

توسط این گزینه که در همان صفحهی اصلی پروفایل نیز در دسترس قرار دارد میتوانید اطالعات اکانت خود را تغییر دهید. نام، آیدی، بیوگرافی، عکس پروفایل، لینک سایت، ایمیل، شماره تلفن و… از مواردی هستند که در این بخش میتوانید آنها را ویرایش کنید


Two-Factor Authentication

توسط این امکان میتوانید ورود دو مرحلهای را برای اکانت خود فعال کنید. بعد از فعالسازی، از این پس هنگام ورود به اکانت عالوه بر رمز ورود، یک کد فعالسازی نیز )که به شماره شما پیامک میشود( مورد نیاز خواهد بود

Post You’ve liked

در این بخش تمامی عکسها یا ویدیوهایی در طول استفادهی خود از اینستاگرام الیک کردهاید جمعآوری خواهند شد تا بتوانید در آینده به آنها دسترسی داشته باشید



Blocked User

کاربرانی که بنا به هر دلیلی بالک کردهاید در این بخش لیست خواهند شد تا در آینده و در صورت نیاز بتوانید آنها را آنبالک کنید



Switch To Business Profile

از این گزینه میتوانید برای تبدیل اکانت خود به اکانت تجاری استفاده کنید. مشاهدهی آمار دقیق از بازدید پستها، ساعات شلوغی پیج، اضافه کردن گزینهی تماس یا آدرس و… از مواردی هستند که با تبدیل پیج عادی به پیج تجاری به اکانت شما اضافه خواهند شد


Private Acc

این گزینه حالت خصوصی را برای اکانت شما فعال میکند. در حالت عادی تمامی پستها و ویدیوهایی که در اینستاگرام آپلود میکنید و حتی لیست افرادی که فالو کردهاید برای تمام کاربران قابل نمایش هستند و همچنین هرشخصی میتواند بهطور آزادانه شما را فالو کند. اما با خصوصی کردن اکانت خود، هر شخص برای آنکه شما را فالو کند نیاز به تأیید شما دارد و تا قبل از آن نیز قادر به مشاهدهی پستهایی که در پیج دارید نخواهد بود




Linked Acc

این گزینه نیز برای متصل کردن اکانت فیسبوک، توبیتر و.. به اینستاگرام به کار میرود که عالوه بر مزیت آن در بازیابی رمز عبور، میتوان با استفاده از آن پستهای ارسالشده را نیز بین اکانتها همگامسازی کرد




Contacts

این گزینه شماره تلفنهای موجود در گوشی شما را اسکن میکند و افرادی را که عضو اینستاگرام باشند به شما نمایش میدهد

البته شرط این موضوع این است که دوستان شما شماره تلفنشان را در اکانت اینستاگرام ثبت کرده باشند در غیر این صورت حتی اگر عضو اینستاگرام باشند در این بخش نمایش داده نمیشوند

Language

زبان برنامه در این بخش قابل تغییر است که البته زبان فارسی جزوی از آن نیست





Celluar Data Use

در این بخش میتوانید در صورت تمایل حجم مصرفی اینستاگرام را مقدار کمی کاهش دهید. استفاده از این موضوع تجربهی استفاده از اینستاگرام را کمی ناخوشایند میکند و ممکن است زمان بیشتر برای بارگذاری و حتی کیفیت کمتری در عکسهای لود شده شاهد باشید.





Comments

خوشبختانه اینستاگرام امکان بستن کامل کامنتها را برای پستهای اینستاگرام مهیا کرده است که در ادامه به آموزش آن خواهیم پرداخت. اما اگر دوست ندارید که کامنتها را بهطور کامل ببندید، میتوانید از امکان سانسور کامنتها استفاده کنید. در این بخش میتوانید کلمات خاصی را مشخص کنید تا اگر کامنتی حاوی آن کلمات بود بهطور خودکار سانسور شود و برای شما و کاربران دیگر نمایش داده نشود. برای مثال با وارد کردن برخی کلمات رکیک، نژادپرستانه، سیاسی و… میتوانید فضای پاکتر و آرامتری در کامنتهای خود داشته باشید

Add Account

توسط این گزینه میتوانید در صورتی که بیش از یک اکانت اینستاگرام دارید، آنها را نیز در برنامه وارد کنید و به تفکیک به مطالب هر کدام دسترسی داشته باشید
ما تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا در دوره ی آموزش اینستاگرام در اصفهان به پاسخ تمامی سوالات شما در رابطه با نحوه ی کار با این اپلیکیشن بپردازیم.




آموزش جامع اینستاگرام

نحوه گذاشتن پست در اینستاگرام

گزینه میانی پایین صفحه اینستاگرام مربوط به ارسال پست جدید میباشد. این قسمت می‌تواند شامل عکس، ویدیو و یا یک آلبوم عکس ده تایی باشد.

جهت گذاشتن پست جدید روی آیکون میانه یعنی ( + ) کلیک کرده تا مستقیما به گالری گوشی خود روید. پس از آن می توانید عکس و یا ویدیوهای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چنانچه قصد دارید که چندین عکس را همزمان پست کنید باید گزینه سمت راست، یعنی select multuple را انتخاب کنید و سپس از لیست گالری خود،  ۲ تا ۱۰ تا عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آن گزینه next را زده تا به مرحله فیلتر گذاری وارد شوید.

در این قسمت چندین افکت جذاب در پایین صفحه قرار دارد که به صورت اتوماتیک میتوانید روی عکس های خود اعمال کنید. چنانچه قصد دارید که به صورت دستی عکس خود را ویرایش کنید روی گزینه edit پایین صفحه کلیک کنید.

اگر چه مایل بودید عکس خود را بدون هیچ گونه افکت و فیلتر ای به اشتراک گذارید کافیست که روی گزینه next زده تا به مرحله آخر ارسال پست وارد شوید.

در این مرحله شما باید توضیحات مرتبط با عکس و یا متن دلخواه یا هشتگ هایی که مد نظر دارید را قرار دهید.

برای اضافه کردن لوکیشن باید به گزینه add location رفته و با روشن کردن لوکیشن گوشی خود، لوکیشن مورد نظر را وارد کنید.

همچنین میتوانید با انتخاب گزینه tag people کاربران مورد نظر خود را تگ کنید. با تگ کردن کاربران بر روی پست خود، شما می توانید بازدیدکنندگان خود را در پیدا کردن پیج آنها یاری کنید.

بستن کامنت

در انتهای صفحه شما با گزینه ای تحت عنوان Advanced settings مواجه می‌شوید که با انتخاب آن می توانید کامنت پست خود را ببندید.

اشتراک‌ گذاری در سوشال مدیا

اگر که شما دیگر اکانتهای خود مانند فیس بوک، توییتر و… را به اکانت اینستاگرام خود لینک کرده باشید می توانید در این بخش با انتخاب آنها پست ارسالی را به صورت خودکار در سایر کارت های خود منتشر کنید.

ویرایش پست بعد از ارسال

پس از ارسال پست شما می توانید با انتخاب سه نقطه بالای هر عکس و لمس کردن گزینه edit به ویرایش آن پست بپردازید. برای حذف باید گزینه دیلیت را انتخاب کنید.

سانسور کردن کامنت

شما با انتخاب این گزینه می توانید قابلیت فیلتر کردن خودکار کامنت هایی که حاوی کلمات توهین آمیز می باشند را برای خود فراهم کنید.

به بخش custom keywords رفته و هر لغتی که دوست ندارید در زیر پست شما کامنت شود را تایپ کنید. پس از آن هر کامنتی که حاوی یکی از این لغات باشد؛ نه تنها برای شما بلکه برای دیگر کاربرانی که وارد پیج شما شده‌اند، نمایش داده نخواهد شد.

اطلاع رسانی از پستهای جدید یک پیج

شما با مراجعه به پروفایل فرد مورد نظر خود می‌توانید سه نقطه بالای صفحه را لمس کرده و گزینه turn notifaction on را انتخاب کنید.

پس از آن می توانید اعلان استوری، پست و یا لایو های آن کاربر را فعال کنید.

هشتگ چیست؟

یکی از مهمترین ارکان شبکه‌های اجتماعی هشتگ می‌باشد.

همانطور که وبسایت ها، پست ها و… دسته‌بندی های خاصی دارند؛ پست های اینستاگرام هم می‌توانند به کمک هشتگ ها موضوع خود را مشخص کرده و به هنگام جستجو به آسانی پیدا شوند.

شما با قرار دادن این کاراکتر در ابتدای کلمات می‌توانید آنها را به یک دسته بندی مشخصی برای پست تبدیل کنید.

دو مورد از مهمترین و پرکاربردترین ارزش‌های هشتگ:

01

به کمک هشتگ ها می توان به سرعت کلمه یا موضوع را در بین تمام کاربران اینستاگرام جستجو کرد.

02

استفاده از هشتگ ها برای برگزاری کمپین های مختلف

فالو کردن هشتگ

شما با فالو کردن هشتگ میتوانید بدون نیاز به فالو کردن اکانت ها و افراد فقط پست هایی که با هشتگ مورد نظر منتشر می‌شوند را در اختیار داشته باشید.

شما با شرکت در دوره ی آموزش اینستاگرام در اصفهان میتوانید اصول هشتگ گذاری، استفاده از هشتگ های مناسب مرتبط با محتوای خود و چگونگی دسترسی به هشتگ های برتر را آموزش یابید.

تگ کردن

به ثبت کردن اکانت یک شخص در عکس تگ کردن گفته می شود. برای این کار کافیست که هنگام ارسال پست گزینه ی tag people را انتخاب کرده و با لمس کردن قسمت مورد نظر عکس آیدی پروفایل فرد مورد نظر را به آن بچسبانید.

همچنین اگر قصد داشتید که فردی را در استوری خود تگ کنید؛ کافی است که روی ابزار نوشتار در استوری کلیک کرده، سپس @ را زده و آیدی فرد مورد نظر را تایپ کنید. با انجام این کار متن تایپ شده به صورت خودکار به آیدی لینک شده تبدیل میشود.

منشن کردن

علامت ات ساین در اینستاگرام به نوعی نقش لینک دهنده به اکانت ها را دارد.

برای انجام این کار کافی است که علامت @ را در ابتدای نام کاربری مورد نظر قرار دهیم. در نهایت عبارت به لینک آبی رنگ تبدیل می شود که با کلیک برروی آن مستقیماً به صفحه زومیت منتقل خواهید شد.

تگ و منشن کردن یک شخص در پست و یا کامنت، حکم اطلاع رسانی برای صاحب آن اکانت را در بر خواهد داشت. به این معنا که اگر شما در یک عکس پست یا کامنت، شخصی را منشن یا تگ کنید؛ آن شخص به محض آنلاین شدن پیغامی دریافت خواهد کرد و از این روند با خبر خواهد شد. همچنین از این گزینه میتوان زمانی استفاده کرد که شما قصد جواب دادن به کامنت فردی را دارید که میخواهید از جواب ارسال شده توسط شما آگاهی پیدا کند. علاوه بر آن از این ویژگی می توانید برای هدایت دوستان خود به پستی خاص، که فکر می‌کنید برای آنها جالب می‌باشد استفاده کنید.

نحوه ارسال پیام خصوصی

در این اپلیکیشن همانند شبکه‌های اجتماعی دیگر می‌توانید به صورت خصوصی با دوستان خود در ارتباط باشید.

برای ارسال پیام عکس ویدیو به دوستان خود باید از گزینه دایرکت مسیج استفاده نمایید.

ارسال پیام باید به صفحه پروفایل کاربر مورد نظر رفته سه نقطه بالای صفحه را زده و گزینه سن و سال را انتخاب کنید. همچنین برای مشاهده و مدیریت چت های خصوصی خود باید به صفحه اصلی برنامه بروید، سپس در منوی بالا سمت راست آیکونی به شکل موشک خواهید دید بر روی آن کلیک کرده تا وارد اینباکس یا همان صندوق چت ها شوید.

استوری در اینستاگرام

استوری یک بخش جداگانه برای ارسال عکس و ویدیو می باشد که در آن می توانید مطالب مورد علاقه خود را آپلود کنید و به صورت اسلاید های چند ثانیه ای و پشت سرهم نمایش دهید. زمان هر استوری ۲۴ ساعت می باشد و بعد از آن به صورت خودکار از پروفایل شما پاک خواهد شد. (چنانکه شما قصد دارید استوری خود در پیج شما به صورت نامحدود بماند؛ باید آن را هایلایت کنید، که در ادامه به آموزش هایلایت کردن استوری خواهیم پرداخت.)

 

تفاوت استوری با پست در آن است که از استوری میتوانیم برای اشتراک گذاری موارد نه چندان مهمی که لازم نیست برا همیشه در پیج ما باقی بمانند، استفاده کنیم.

یکی دیگر از مهم ترین تفاوت های پست با استوری در آن است که پست شما برای تمام افرادی که شما را فالو کردند به نمایش گذاشته خواهد شد اما در استوری شما میتوانید مشخص کنید که چه کسانی استوری شما را ببینند و یا نبیند که برای انجام این کار باید به قسمت تنظیمات استوری رفته و گزینه‌ی Hide story را انتخاب کنید.

در این قسمت افرادی که که دوست ندارید استوری های شما را ببینند را انتخاب کرده و تیک بالای صفحه سمت راست را بزنید.

یکی دیگر از راه‌های پنهان کردن استوری از کاربران به شرح زیر می باشد؛

ابتدا به پروفایل کاربر مورد نظر رفته بر روی سه نقطه بالای سمت راست صفحه کلیک کرده و گزینه Hide story را انتخاب کنید.

نحوه گذاشتن استوری

در مرحله اول شما باید به صفحه اصلی اینستاگرام مراجعه نمایید و بر روی آیکون عکس خود در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید تا به صفحه دوربین منتقل شوید. در این بخش می توانید یا در همان لحظه عکسی با دوربین خود گرفته و به اشتراک بگذارید، یا می توانید از عکس‌های موجود در گالری خود استفاده کنید. در این حالت کافیست صفحه دوربین را به سمت بالا بکشید تا تصاویر گالری به شما نمایش داده شود.

پس از گرفتن عکس و یا انتخاب عکس مورد نظر از گالری خود، می‌توانید با کشیدن انگشت خود به سمت چپ یا راست افکتهای متفاوتی را بر روی عکس خود اعمال کنید.

همچنین اگر قصد داشت که بر روی عکس خود نوشته اضافه کنید؛ گزینه Aa بالای صفحه را لمس کنید و متن مورد نظر را تایپ و یا پیست کنید.

همچنین با استفاده از گزینه قلم‌مو می توانید بر روی استوری خود نقاشی کنید و با انتخاب گزینه استیکر می‌توانید استیکر های متفاوتی را بر روی عکس خود قرار دهید.

هایلایت کردن استوری

چنانچه که شما قصد دارید استوری خود را بیشتر از ۲۴ ساعت برای کاربران خود به نمایش بگذارید؛ می توانید از امکان هایلایت کردن استوری استفاده کنید. با هایلایت کردن استوری بخش جدیدی به پروفایل شما اضافه می شود که در آن می توانید استوری ها را به صورت همیشگی در آن قرار دهید‌. استوری اضافه شده برای همیشه و مانند یک پست عادی در این بخش قرار خواهد گرفت و کاربران شما می‌توانند با مراجعه به پروفایل شما آنها را مشاهده نمایند.

لایو در اینستاگرام

شما با کمک این ویژگی می توانید به صورت زنده برای فالوورهای خود ویدیو پخش کنید. با این کار تمام کاربرانی که به آیدی شما مراجعه میکنند می توانند پخش زنده شما را مشاهده نمایند و برای شما کامنت بگذارند. این ویژگی به خصوص برای افراد مشهور بسیار مفید و جذاب میباشد.

برای استفاده از این گزینه ابتدا اینستاگرام خود را آپدیت کرده، سپس در صفحه فیدها بر روی آیکون دوربین در بالای صفحه کلیک کنید تا به دوربین منتقل شوید.

در این مرحله گزینه Live برای شما نمایش داده خواهد شد. برای آغاز پخش زنده ویدیوی خود، این گزینه را انتخاب کنید. پس از آن اینستاگرام ابتدا کانکشن شما را بررسی کرده و سپس بعد از چند ثانیه پخش زنده ویدیوی شما را آغاز می کند. به محض آغاز شدن ویدیو نوتیفیکیشنی برای فالوورهای شما ارسال خواهد شد و آنها از پخش زنده شما باخبر می گردند.

کاربران با مراجعه به ویدیو لایو شما، علاوه بر تماشای ویدیو می‌توانند به ارسال کامنت نیز بپردازند، تا همزمان با شما در تعامل باشند. اگر که شما علاقه ای به فعال بودن بخش کامنت های خود نداشته باشید، می توانید با زدن گزینه سه نقطه در گوشه تصویر کامنت های خود را خاموش کنید.

در بالای صفحه تعداد کاربرانی که در حال تماشای ویدیوی شما میباشند نمایش داده خواهد شد. در کنار آن گزینه ای تحت عنوان End وجود دارد که با لمس آن می توانید ویدیوی زنده خود پایان دهید.

اگر لایو مربوط به شما نیست و مشغول تماشای ویدیوی شخص دیگری می باشید می توانید با یک بار لمس روی صفحه کامنتها را مخفی کنید و ویدیو مورد نظر را به صورت کامل و بدون نوشته مشاهده نمایید.

مدتی است که اینستاگرام امکان لایو های دونفره و یا حتی بیشتر را برای کاربران مهیا کرده است.

برای این کار کافیست که شما درخواست خود را برای شخص پخش کننده لایو ارسال کنید تا بتوانید به صورت همزمان به نمایش ویدیوی زنده بپردازید.

همچنین زمانی که شما در لایو شخصی قرار داشتید و دوست داشتید که آن را برای دوستان خود بفرستید؛ کافیست که موشک پایین صفحه را لمس کرده و کاربری که قصد ارسال لایو برای آن را دارید را انتخاب کنید.

سپس کاربر پس از دریافت پیام شما با لمس صفحه مورد نظر وارد لایو خواهد شد.

 

نگه داشتن لایو زنده برای ۲۴ ساعت

در آپدیت های اخیر اینستاگرام این امکان اضافه شده است که شما پس از پایان دادن به ویدیو زنده خود، می توانید آن را برای ۲۴ ساعت در صفحه پروفایل خود نگه دارید تا کاربرانی که در آن لحظه موفق به تماشای لایو شما نشدند بتوانند آن را مشاهده نمایند.

در پخش مجدد لایو،همه چیز به صورت کامل ضبط گشته است. به این معنا که کامنت های کاربران نیز در زمان پخش به شما نمایش داده خواهند شد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب آن است که شما امکان عقب یا جلو بردن ویدیو درحال پخش مجدد را دارید.

برای این کار کافیست بعد از اتمام پخش زنده گزینه تمدید برای ۲۴ ساعت را فعال کنید.

جمع آوری پست های محبوب در یک آرشیو شخصی

شما با استفاده از آیکون ربان در زیر هر پست میتوانید پست های مورد علاقه خود را برای استفاده مجدد در آینده جمع آوری کنید.

این آیکون سمت راست هر پست قرار گرفته است. پست هایی که توسط بوکمارک ذخیره می شوند، به بخش کالکشن منتقل می شوند. برای دسترسی به پست های ذخیره شده باید به پروفایل خود سپس سه خط بالای صفحه سمت راست مراجعه کرده و گزینه‌ی Saved را انتخاب کنید.

در همین قسمت یک تب جداگانه تحت عنوان collection وجود دارد؛ که می توانید به کمک آیکون + در بالای صفحه اقدام به ساخت آلبوم های جداگانه کنید و پستهای بوکمارک شده خود را دسته بندی کنید.

ما در دوره ی آموزش اینستاگرام در اصفهان به  آموزش ساخت کالکشن های متنوع از پست های محبوب همراه با بکگراند انتخابی خود ، پرداخته ایم.

اکانت تجاری

اکانت تجاری برای افراد کاربرد خواهد داشت که یک پیشکاری در اختیار خود دارند تجاری کردن اکانت اینستاگرام برای تمامی کاربران امکان پذیر می باشد و تنها شرط لازم آن داشتن یک کانت فیس بوک می باشد.

ساخت اکانت تجاری

برای تجاری کردن اکانت اینستاگرام خود شما ابتدا باید به قسمت تنظیمات اینستاگرام مراجعه کرده و گزینه Switch to business profile را انتخاب کنید. سپس به اکانت فیسبوک خود متصل شده و اطلاعاتی همچون شماره تلفن، ایمیل و در صورت تمایل موقعیت مکانی خود را روی نقشه مشخص کنید. در نهایت اکانت شما به یک اکانت تجاری تبدیل خواهد شد.

پس از آن اگر به هر دلیلی شما از انجام این کار منصرف شدید؛ کافیست که به قسمت تنظیمات اینستاگرام بازگردید و گزینه switch to regular profile را انتخاب کرده تا اکانت شما مجدداً به یک اکانت عادی تبدیل شود.

مزایای ساخت اکانت تجاری

– با تجاری کردن اکانت خود علاوه بر گزینه ی فالو گزینه contact هم به پروفایل شما اضافه خواهد شد. کاربران با کلیک بر روی آن می‌توانند اطلاعاتی مانند شماره تماس ایمیل و … را مشاهده کنند و با لمس این گزینه به راحتی می توانند با شما تماس برقرار کنند.

– با ساخت اکانت تجاری شما می توانید به آمار و ارقام مربوط به پست‌ها فالوور های خود دسترسی پیدا کنید. اطلاعاتی همچون؛ لایک و کامنت پست های برتر خود، سیر صعودی یا نزولی فالوورها، بازه سنی، موقعیت شهری و کشوری و جنسیت کاربرانی که شما را دنبال می کنند.

 

شما با شرکت در دوره ی آموزش اینستاگرام در اصفهان میتوانید به صفر تا صد نحوه ی ساخت اکانت تجاری، مدیریت و مزایای آن اطلاع پیدا کنید.

بلاک و ریپورت کردن کاربران مزاحم

اینستاگرام مانند تمام شبکه‌های اجتماعی دیگر دارای کاربران مزاحم می باشد که به شکل های مختلف ممکن است باعث آزار شما شود برای بلاک کردن این افراد کافیست به پروفایل آنها رفته، سه نقطه‌ی بالای صفحه سمت راست را لمس کرده و گزینه‌ی Block را انتخاب نمایید.

اگر پیجی مطالبی توهین آمیز منتشر می کند، شما می توانید به جای انتخاب گزینه بلاک آن را ریپورت کنید تا اینستاگرام آن را بررسی نماید و در صورت لزوم آن پیج را حذف نماید.

راهکارهای اصولی افزایش فالوور در اینستاگرام:

زمانی که شما دوره ی آموزش اینستاگرام در اصفهان را بگذرانید، دنبال کننده های بسیاری را جذب پیج خود خواهید کرد و با ارتباط روزانه و مستمر، تاثیر زیادی روی مخاطبین خود خواهید گذاشت. در نتیجه ارتباط نزدیک با آن‌ها در زمان و مکان نا‌محدود، امکان تبدیل آن‌ها به مشتری را چند برابر کرده و اثرگذاری بیشتر اینستاگرام نسبت به سایر تبلیغات را درک خواهید کرد.

 

فرآیند تعریف استراتژی اینستاگرام

01

هدف خود را مشخص کنید

داشتن یک هدف شفاف مهمترین بخشِ طراحی استراتژی خوب برای افزایش فالوور است. برای تعیین هدف به چشم انداز و آینده ی کسب و کار خود فکر کنید. به این فکر کنید که جایگاه مطلوب شما در یکسال آینده کجاست؟، دوست دارید صفحه شما در مطلوبترین وضعیتش چه تعدادی فالوور داشته باشد؟، میزان تعامل آنها در صفحه شما چقدر و چگونه باشد؟، وضعیت الیک و کامنتها چگونه باشد؟

02

برنامه عملی داشته باشید

پس از مشخص کردن هدف ، به برنامه عملی فکر کنید که بتواند شما را به اهداف موردنظرتان برساند

سه نکته اصلی برای داشتن یک برنامه عملی موفق

شناخت مخاطب: شما باید بدانید که با چه اشخاص و سلیقه هایی در ارتباط هستید. بهتر است فالوورهایتان را از نظر سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، علاقمندی ها و… به خوبی بشناسید. با شناخت مخاطبان، پیش بینی و تحلیل های دقیقتری از رفتارها و واکنشهای آنها میتوانید برنامه ی عملی هدفمندتری داشته باشید. علاوه بر این پیوسته باید سعی کنید در جست وجوی کسانی باشید که به صورت بالقوه به پیج شما علاقه مندند.

تحلیل رقبا: یکی از چیزهایی به شما در طراحی یک برنامه عملی کمک میکند، بررسی و تحلیل دقیق پیج های رقبا است. شما میتوانید نقاط ضعف و قدرت آنها را بسنجید، کدام پیجها فالوورهای بیشتری دارند؟ کدام پستها بیشترین لایک و کامنت را دارند؟ با انجام یک بررسی دقیق در پیجهای رقبا شما به یک گنجینه ی ارزشمند از تجربیات دیگران دست پیدا میکنید که این برنامه ی شما را از اشتباهات احتمالی رقبا حفظ میکند.

هویت و ارزشهایتان را بشناسانید: یکی دیگر از کلیدهای طراحی استراتژی مناسب، فکر و ایده ی شما در مورد برندتان است. قطعا شما یک فکر و ایده ای پشت برندتان دارید.

راههای کمک کننده برای القای هویت برند خود به مخاطب:

بررسی و تجزیه تحلیل: در نهایت شما باید دائما استراتژیتان را تجزیه و تحلیل کنید. پیوسته باید در نظر داشته باشید که چقدر از هدفتان دور شده اید یا چقدر به آن نزدیکید. این استراتژی کجا بیشتر جواب داده و کجا نه. پرسیدن سوالهای درست مهمترین کاری است که در زمینه بهبود استراتژیتان باید انجام دهید.

اصول کپشن نویسی

مختصر و مفید بنویسید: نوشته طولانی و غیرمرتبط مخاطب شما را خسته میکند. کپشن مکملی برای عکس شماست. اجازه بدهید عکس هم با مخاطب سخن بگوید

کاربردی بودن را فراموش نکنید: هدف اصلی پست را فراموش نکنید. مثال اگر محصولی از برندتان را در یک عکس معرفی میکنید، دادن اطلاعات کافی درباره ی محصول یا نحوه ی خرید ضروری است.

خالق و شوخ طبع باشید: همه ی ما تبلیغات خلاقانه بسیاری را به یاد داریم که شاید حتی مصرف کننده محصول آن برند نبوده ایم، اما بخاطر خلاقیتی که در معرفی آن محصول بکار رفته بود، آن تبلیغ یادمان مانده است. نیازی نیست همیشه با یک لحن رسمی با مخاطب خود حرف بزنید. شوخ طبعی میتواند باعث شود فالوورها شما را دوست داشته باشند.

سوال بپرسید: نظرخواهی از فالوورها بهترین راه تعامل با مخاطب است. درباره ی نقاط ضعف و قوت برند، نیازها و درخواستهای مخاطب و هر چیز دیگری که به ذهنتان میرسد سوال کنید و جواب ها را با دقت بخوانید.

قصه بگویید: قصه گویی یکی از قدیمیترین سرگرمی های دنیاست که توانسته است شکل مخصوص به خودش را در اینستاگرام هم پیدا کند. با قصه گویی میتوانید برندتان را بهتر به فالوورها توضیح بدهید. مثال میتوانید در قالب چند استوری صفر تا صد تولید یکی از محصولات خود را در قالب یک قصه روایت کنید..

اصول پلتفرم را رعایت کنید: نکاتی مثل بکاربردن کلمات مهمتر در آغاز کپشن و استفاده درست از هشتگ ها را رعایت کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رفع سوالات خود در رابطه با آموزش اینستاگرام در اصفهان با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید.

سئومن

اطلاعات تشکیل کلاس

این دوره به صورت حضوری در خیابان چهارباغ خواجو در محل شرکت سئومن و در فضایی بالغ بر ۲۰۰ متر و تهویه مناسب برگزار می گردد. رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ضروری و از حضور شاگردان بدون ماسک در کلاس معذوریم.

زمان برگزاری دوره با توافق بین شاگردان و مدرس دوره تعیین می گردد.

همانطور که پیش تر بیان گردید تدریس این دوره به عهده مهندس زهرا افتخاری می باشد.

کلاس های ما یا به صورت آنلاین یا به صورت حضوری تشکیل می شود و از برگزاری کلاس هایی که هم آنلاین باشند و هم حضوری معذوریم. چون معتقدیم کیفیت آموزش مدرس را کم می کند و کیفیت آموزش برای ما مهمترین مسئله است.

هزینه شرکت در دوره حضوری و آنلاین عمومی مبلغ یک میلیون و ششصد هزار تومان می باشد. کلاس نیمه خصوصی با ظرفیت ۴ تا ۷ نفر با مبلغ ۴۵۰۰۰۰۰ تشکیل خواهد شد. وکلاس خصوصی با مبلغ ۲۰ میلیون برگزار میگردد.

بله. شما می توانید شهریه دوره خود را در سه قسط در حین دوره پرداخت نمایید. بدیهی است اگر زمان بیشتری برای پرداخت شهریه نیاز دارید با توافق با مرکز آموزش سئومن از شما چک دریافت می گردد.

 

 

سخن پایانی

 

مجموعه سئو من مفتخر است سال ها در زمینه اجرا پروژات متعدد و همچینین خدمات متعدد فعالیت هایی را رائه داده است از جمله فعالیت های این مجموعه در زمینه های آموزش عبارتند از : آموزش سئو در اصفهان ؛ آموزش طراحی سایت در اصفهان ؛ آموزش گوگل آنالیتیکس در اصفهان ؛ آموزش html و css در اصفهان می باشد.

Summary
آموزش اینستاگرام در اصفهان
Service Type
آموزش اینستاگرام در اصفهان
Provider Name
سئومن,
اصفهان - خیابان چهارباغ خواجو حدفاصل کوچه های شماره ۳۸ و ۴۰ ساختمان ۱۱۳ - واحد ۶, Telephone No.۰۹۱۳۴۱۰۵۶۸۴
Area
Iran, Esfahan