سئو در اهواز

درباره ما

مهندس احسان زمانی

سلام خدمت شما بازدید کننده محترم . اینجانب احسان زمانی مدیریت مجموعه سئومن و تنها دارنده مدارک تخصصی google digital garage و google display ads و google analytics individual qualification در عرصه مشاوره سئو در اصفهان تلاش دارم طی چند کلام مختصر راهنمایی خوبی به شما کرده باشم. بهترین راه برای تشخیص توانایی یک مجموعه سئو آنالیز کارهای آن مجموعه است. افتخار مجموعه سئومن در این است که توانستیم در تمام کلمات کلیدی رقابتی در بین سئو کارهای شهر اصفهان جایگاه خط اول گوگل را از آن خود کنیم که این خود نشانی بر برتری مستند ما در بحث سئو در اصفهان است.
به یاد داشته باشید شما یکبار باید برای سئو هزینه کنید پس درست هزینه کنید و بدانید که کار کردن با شخص و شرکت ناتوان می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری به سایت شما وارد کند.

ما اینجا هستیم تا امور سئو شما را با تجربه مدیریت کنیم

تنها دارنده گواهینامه های تخصصی گوگل در اصفهان

گوگل ما را تایید کرده است این برای اعتماد شما کافیست

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم استلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

سئو در اصفهان
سئو در اصفهان
آموزش سئو در اصفهان

سئو در اهواز

مرکز ما از مهمترین مجموعه های دادن انواع متنوع خدمات در زمینه ی سئو به صورت کامل می باشد.

سئو  به زبان ساده

SEO یا در اصطلاح عام «سئو» که بین کاربران فارسی زبان رایج تر است، به معنای تحت الفظی یعنی «بهینه سازی موتور جست و جو». پس سئو به عبارت ساده تر، فرآیندی است که طی آن قرار است جایگاه وب سایت در موتورهای جست و جو بهبود پیدا کند، آن هم به وسیله ی بهینه سازی وب سایت، پس هر چه این کار آگاهانه و با دقت صورت گیرد، احتمال موفقیت بالاتر خواهد رفت و قرار گرفتن وب سایت در صدر نتایج موتورهای جستجو، به ویژه موتور جستجوی گوگل، می تواند پتانسیلی برای رشد و افزایش فروش برای یک کسب و کار باشد که به هیچ وجه نباید به سادگی از کنار آن گذشت و آن را نادیده گرفت. پس تمام تلاش شما فقط برای این است که سایت شما در صدر صفحه قرار بگیرد. از طرفی یکی از اهداف سئو از نظر موتورهای جستجوگر این است که نتایج را برای کاربرانی که به جستجوی کلمات کلیدی با موضوعات خاص می پردازند به وب سایت های مورد نظرشان برساند. پس این استراتژی و تصمیم گیری شما درباره ی سئو است که می تواند مسیر کسب و کار اینترنتی شما را مشخص کند و آن را بهبود بخشد و یا حتی استفاده ی نا آگاهانه و اشتباه، آن را به نابودی بکشد.

 

چرا باید سئو را جدی بگیریم؟

همه وب سایت ها در رقابت زیادی با یکدیگر هستند و روند سئو به هر سازمانی کمک می کند تا در صفحات اول موتورهای جستجو جایگاه بالایی بدست بیاورند. سئو باعث میشه تا سایت ها با لیست کلمات کلیدی یا عبارات خاص در نتایج جست و جو قرار بگیرند.

یکی از موارد مهم محتوای سایت هست که باید در مقابل مخاطب هدفمند ظاهر شود یعنی محتوای سایت ما همون محتوایی باشه که کاربر به دنبال اون هستش، به همین دلیل، شما سعی میکنید مقالات وبلاگ خود را بهینه کنید. این کار به شما کمک می کنه تا مطالب خودتون رو به افراد درست ارائه بدید. ترافیکی که از این طریق جذب میشوند را ترافیک هدفمند می گویند.

بدون شک امروزه واژهی سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، بیش از پیش شنیده می شود و نقش پر رنگ تری نیز نسبت به گذشته پیدا کرده است و شاید دلیلش این باشد که اهمیت سئوی سایت بین صاحبان وب سایتها و کسب و کارها نسبت به گذشته آشکارتر شده است. همچنین در حال حاضر و با توجه به شرایط رقابتی در زمینه های   مختلف، کسب رتبه ی مناسب در موتورهای جست و جو یکی از شرایط حیات و ادامه ی زندگی برای یک کسب و کار تلقی می شود. قبل از پرداختن به هر موضوعی، اجازه دهید تعریف ساده ای از سئوی سایت بهینه سازی سایت) داشته باشیم تا بعد از آن به دلایل اهمیت و لزوم انجام سئوی سایت برای بقای وب سایت پرداخته شود.

 

 

 

دلیل مهم بودن سئو

پاسخ به این سؤال ساده است، در دنیای رقابتی امروز برای دیده شدن در موتورهای جست و جو باید در صدر بود. به طور مثال، تصور کنید برای خرید یک محصول به صورت اینترنتی، کاربران تا چه میزان هنگام جست و جوی محصول مورد نظرشان به صفحات دوم یا انتهایی نتایج جستجو مراجعه می کنند؟ جواب مشخص است. به ندرت. کاربران بیشتر به همان نتایجی که در صفحه ی اول نمایش داده می شود اکتفا کرده و به همان وب سایت ها نیز وارد شده و معمولا خریدشان را انجام می دهند. اگر هم خریدی انجام ندهند، وب سایتی که در صفحه ی اول قرار گرفته باشد، يقينا شانس بیشتری برای برنده شدن در رقابت با سایر رقیبانش خواهد داشت و از دید اکثر کاربران از اعتبار بیشتری برخوردار است، حال این برداشت صحیح باشد یا غلط. پس طبیعی است که هر کسب و کاری تمایل داشته باشد وب سایتش در کلمات کلیدی مختلفی که توسط کاربر جست و جو می شود در صفحه اول گوگل و در صدر نتایج قرار گیرد. چون این می تواند به معنای دیده شدن بیشتر و در نتیجه احتمال افزایش فروش محصولات با حداقل هزینه برای یک کسب و کار باشد.

دلایل نیاز سایت به سئو

بخش عظیمی از ترافیک اطلاعات در اینترنت توسط تبلیغات (نتایج سرچ ها ) موتورهای جستجو صورت می گیرد. معتبر ترین موتورهای جستجو در دنیا عبارت اند از گوگل، بینگ و یاهو می باشد هرچند شبکه های اجتماعی گوناگون و مدل های دیگر ترافیک اطلاعات نیز وجود دارند که میتوانند برای سایت شما بازدید کننده ایجاد کنند، اما موتورهای جستجو روش اصلی هدایت کاربران در اینترنت است، چه سایت شما ارائه دهنده محتوا، سرویس های محصولات و اطلاعات باشد و چه در مورد هر چیز دیگری، فرقی نمیکند این موضوع کاملا ثابت شده است.

– مشتریان هدفمند را به سایت خود هدایت کنید.

– فروش خود را چند برابر کنید.

– برند سازی انجام می گیرد.

– اعضای سایت شما بسیار بالا می رود.

– از رقبا پیشی بگیرید.

– هزینه ی سئو بسیار پایین تر از تبلیغات اینترنتی می باشد.

خزیدن

اجرای کشف می باشد و هنگامی رخ می دهد که موتورهای جستجو خزنده ها یا عنکبوت ه را به منظور دستیابی مطالب جدید و کاربردی می فرستند. طبق بیان گوگل ، ما از برنامه ای به اسم خزنده های وب جهت کشف کردن صفحه های وب در اختیار همه به کار می گیریم. آنها از سایتی به سایت دیگر می روند و مطالب مورد نظر به آن صفحه های وب را به پادشاهان گوگل باز می گردانند.

رتبه بندی


با اهمیت ترین فرآیند رتبه بندی است فقط بعد از کامل شدن اقدامات خزیدن و نمایه سازی انجام می شود. زمانی که یک موتور جستجو سایت شما را خریده و ایندکس می کند، سایت شما می تواند درجه بندی شود. بیشتر از دویست سیگنال درجه بندی موجود است که موتورهای جستجو به منظور نظم دهی و درجه بندی مطالب از آنها استفاده می کنند. و تمام آنها در سه قسمت سئو جای می گیرند. بهینه کردن فنی ، بهینه سازی درون صفحه ای و بهینه کردن برون صفحه ای

چرا موتورهای جستجو نمی توانند سایت ما را بدون سئو بسنجند؟

درست است که موتورهای جستجو هوشمند هستند، اما با وجود پیشرفت فراوان هنوز به توسعه زیادی احتیاج دارند، موتورهای جستجو همواره در حال فعالیت در جهت بهبود بخشیدن به تکنولوژی و بررسی عمیق تر در وب و بازخورد بهتر نتایج از کاربران هستند. سئوی صحیح می تواند ترافیک زیادی را به طرف سایت شما هدایت کند.

ولی یکی حرکت اشتباه در سئو میتواند سایت شمارو از نتایج جستجو حذف کند و یا به صفحاتی که هیچ ترافیکی در آن صفحات وجود ندارد بفرستد که در بین سئو کارها، به این اتفاق پنالتی (Google Penalties ) میگویند. پس دانستن اصول و قوانین سئو یکی از مهم ترین اقدامات قبل از شروع سئو یک سایت است.

علت سئو کردن سایت برای گوگل

موتورهای جستجوی مختلف از جمله «گوگل»، «بینگ»، «یاهو» و بسیاری از موتورهای جست وجوی دیگر، هر کدام الگوریتم ها و قوانین خاص خود را جهت رتبه بندی وب سایت ها دارند. اما نکته ی مهم این است که موتور جست وجوی گوگل با اختلاف فاحش، سهم بیشتری از بازار موتورهای جستجو را در جهان و به خصوص ایران، به خود اختصاص داده است. به همین دلیل اکثر کسب و کارها سعی می کنند وب سایت خود را برای موتور جست و جوی گوگل بهینه کنند تا بتوانند رتبه ی مناسبی در آن کسب کنند، چون کاربران معمولا از این موتور جستجوی قدرتمند و هوشمند برای رسیدن به مقاصدشان استفاده می کنند. پس بهینه سازی وب سایت برای موتور جست و جوی گوگل، می تواند یک استراتژی و سرمایه گذاری هوشمندانه تلقی شود.

تفاوت سئو و تبلیغات گوگل

سئو نتایج ارگانیک گوگل را تحت تاثیر قرار می دهد، اما تبلیغات گوگل (google Ads) نتایج (paid) یا همان پولی را شما به تبلیغات اختصاص داده اید می باشد، با این نوع تبلیغات می توانید به صفحه اول راه پیدا کنید و بابت نمایش تبلیغ خود هیچ پولی هم پرداخت نمی کنید اما بابت هر کلیکی که کاربر روی لینک شما (لینک سایت ) انجام می دهد به گوگل پول پرداخت می کنید. ولی برای سئو باید وب سایت خود را بهینه سازی کنید تا به استاندارد های گوگل نزدیک شوید، سپس می توانید در نتایج طبیعی گوگل قرار بگیرید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای جایگاه خود را در رتبه های برتر نگه دارید.

فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی سایت ها چیست؟

گوگل برای رتبه بندی وب سایت های مختلف از فاکتورهای گوناگونی استفاده می کند. گفته می شود بیش از ۲۰۰ فاکتور برای رنکینگ در این موتور جست وجو مورد بررسی قرار می گیرد که ما از بسیاری از این فاکتورها آگاهی نداریم. اما با آنالیز و بهینه سازی فاکتورهایی که از آنها آگاهی داریم، می توانیم تلاش کنیم تا سهم بیشتری از سایرین در این رقابت تنگاتنگ به دست آوریم و جایگاه خود را در نتایج جست و جو بهبود بخشیم، فاکتورهایی مانند: کیفیت محتوا و تولید محتوای سئو شده، لینک سازی داخلی، بک لینک ها، موارد تکنیکال مانند سرعت وب سایت، ریسپانسیو بودن وب سایت و همچنین استفاده از سئوی کلاه سفید و دوری از تکنیک های سئوی کلاه سیاه.

قیمت سئو در اهواز چقدر است؟

سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای همه سایت ها در نظر گرفت، قیمت سئو با توجه به حجم عملیات بهینه سازی و سئو مورد نیاز یک وب سایت نسبت به میزان رقابت و سختی کلمات آن وب سایت به دست می آید، به زبان ساده تر با در نظر گرفتن رقبا و فعالیت بر روی آن کلمه کلیدی با استفاده از چند ابزار برای سنجش و تعداد جستجوی یک کلمه می توانیم به سختی آن پی ببریم و با توجه به آمار و ارقام بدست آمده هزینه و زمان مناسب را اعلام کنیم.

جهت دست یافتن به سوالات خود درباره ی سئو در اهواز به سایت زیر مراجعه نمایید.

 

ما در سئومن بر این باور هستیم که تنها وقتی یک مجموعه می‌تواند خود را متخصص واقعی بداند که در یک فیلد تخصصی مشغول به کار باشد. از این رو بر خود می بالیم که تنها مجموعه تخصصی سئو در اصفهان هستیم و در این راستا موفق به ارتقاء تعداد متعددی از کسب و کارها شده‌ایم و بابت این پیروزی‌ها بر خود می بالیم. اثبات توان فنی سئومن را مجبور کرد تا این مجموعه در راستای : سئو در اراک  ، سئو در اردبیل ، سئو در ارومیه ، سئو در اصفهان ، سئو در اهواز ، سئو در ایلام ، سئو در بندرعباس ، سئو در بوشهر ، سئو در بیرجند ، سئو در تبریز ، سئو در تهران ، سئو در خرم آباد ، سئو در رشت ، سئو در زاهدان ، سئو در زنجان ، سئو در ساری ، سئو در سمنان ، سئو در سنندج ، سئو در شهرکرد ، سئو در شیراز ، سئو در قزوین ، سئو در قم ، سئو در کرج ، سئو در کرمان ، سئو در کرمانشاه ، سئودر کیش ، سئو در گرگان ، سئو در مشهد ، سئو در همدان ، سئو در یاسوج ، سئو در یزد گام بردارد .