سئو در بندرعباس

درباره ما

مهندس احسان زمانی

سلام خدمت شما بازدید کننده محترم . اینجانب احسان زمانی مدیریت مجموعه سئومن و تنها دارنده مدارک تخصصی google digital garage و google display ads و google analytics individual qualification در عرصه مشاوره سئو در اصفهان تلاش دارم طی چند کلام مختصر راهنمایی خوبی به شما کرده باشم. بهترین راه برای تشخیص توانایی یک مجموعه سئو آنالیز کارهای آن مجموعه است. افتخار مجموعه سئومن در این است که توانستیم در تمام کلمات کلیدی رقابتی در بین سئو کارهای شهر اصفهان جایگاه خط اول گوگل را از آن خود کنیم که این خود نشانی بر برتری مستند ما در بحث سئو در اصفهان است.
به یاد داشته باشید شما یکبار باید برای سئو هزینه کنید پس درست هزینه کنید و بدانید که کار کردن با شخص و شرکت ناتوان می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری به سایت شما وارد کند.

ما اینجا هستیم تا امور سئو شما را با تجربه مدیریت کنیم

تنها دارنده گواهینامه های تخصصی گوگل در اصفهان

گوگل ما را تایید کرده است این برای اعتماد شما کافیست

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم استلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

سئو در اصفهان
سئو در اصفهان
آموزش سئو در اصفهان

سئو در بندرعباس

مرکز ما از مهمترین مجموعه های دادن انواع متنوع خدمات در زمینه ی سئو به صورت کامل می باشد.

SEO چیست؟

SEO یا Search Engine Optimization فرآیند بهینه سازی یک سایت است تا موتورهای جستجوگر آن را بهتر بشناسند. به عبارت دیگر با پیشرفت کردن جنبه های داخلی و خارجی یک سایت بهترین رتبه بندی ممکن در صفحات نتایج را بدست آورده و تعداد بازدید کنندگان از آن سایت را افزایش میدهد.

روشهایی که به منظور بهینه سازی سایتها استفاده شده به ۲ دسته تقسیم می شوند که در اصطلاح White Hat و Black Hat نامیده می شوند.

 

White Hat

روشهای مجازی می باشند که مطابق با معیارهای موتورهای جستجوگر هستند و با استفاده از این روشها می توان یک سایت را به گونه ای بهینه سازی کرد که نتایج مثبتی را در پی داشته باشد و سایت مدت زمان زیادی به فعالیت خود ادامه دهد.

Black Hat

روشهای غیر مجازی هستند که بعضی از صاحبان سایتها برای ارتقاء سایت خود از آنها استفاده می کنند اما اگر موتورهای جستجوگر متوجه شوند که در سایتی از این روشها استفاده شده ادامه فعالیت آن سایت را قدغن خواهند کرد و نام آن سایت را از فهرست اسامی سایتهای خود حذف خواهند کرد.

 

تاریخچه مختصری از SEO

در اواسط دهه ۱۹۹۰ بود که صاحبان سایتها اقدام به بهینه سازی سایت هایشان کردند و در آن زمان موتورهای جستجوگر برای رتبه بندی کردن یک سایت تنها به کدهای Meta-tag اکتفا می کردند و بر اساس همین کدها به رتبه بندی سایت می پرداختند. همه کاری که صاحب یک سایت باید انجام می داد این بود که سایت خود را به موتورهای جستجوگر ارائه دهد که آنها با استفاده از ربات هایی صفحات سایت را مورد بررسی قرار می دادند و اطلاعات کلی را در مورد محتوی سایت به دست می آوردند و آنها را فهرست بندی می کردند. آن اطلاعات شامل کلماتی بودند که در محتوی یک سایت قرار داشتند و کلمات کلیدی محسوب می شوند. در واقع صاحبان سایت ها متوجه ارزش بالای داشتن یک رتبه خوب در صفحات نتایج Search شده بودند فرصتی برای دیده شدن و شناخته شدن!

اما پس از مدتی مشخص شد که تنها استفاده از Meta-tag ها برای رتبه بندی یک سایت مناسب نیست، زیرا بسیاری از صاحبان سایتها به منظور افزایش شمار بازدید کنندگان و بدست آوردن رتبه بهتری در صفحات نتایج با قرار دادن کلمات و عبارات نامربوط اقدام به فریب موتورهای جستجوگر می کردند و بنابراین نتایجی که موتورهای جستجوگر ارائه می دادند نادرست و متناقض و نا مربوط به مطلب مورد سرچ بود.

پس از مدتی به دلیل تقلب های زیادی که توسط صاحبان سایتهای مختلف برای بدست آوردن رتبه بهتر انجام می گرفت موتورهای جستجوگر اقدام به بررسی عوامل دیگری نیز کردند تا با بررسی کلیه آن عوامل به رتبه بندی سایتها بپردازند. این عوامل مخفی هستند تا مورد دستکاری و تقلب قرار نگیرند مثلا موتور جستجوگر گوگل از ۲۰۰ عامل مختلف برای رتبه بندی سایتها استفاده می کند.

 

Spider یاخزنده (عنکبوت) چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجو محتویات و اطلاعات یک وب سایت را با فرستادن spider در بانک اطلاعاتی خود جمع آوری می کنند که اصطلاحا به آنان bots گفته می شود.این bots ها به منظور دنبال کردن لینکها از یک پرونده به پرونده دیگر طراحی شده اند. موتورهای جستجوی اصلی مانند Google و Yahoo ادعا می کنند که روزانه حدود ۱۵۰ میلیون مورد توسط نرم افزارهای خزنده در بانک اطلاعاتی خود ثبت می نمایند. خزنده های موتورهای جستجو محتویات صفحه را خط به خط و از چپ به راست (در سایتهای انگلیسی) خوانده و ذخیره می نمایند. چنانچه این خزنده ها در محتویات سایت به لینک هایی برخورد نمایند آن را ثبت کرده و یک BOT جدید را جهت بررسی و جمع آوری اطلاعات آن ارسال می کنند. بنابراین وبمسترها نیازی به ثبت دستی سایت خود در موتورهای جستجو ندارند، هر چند این کار باعث می گردد سایت آنها سریع تر در موتورهای جستجو ثبت گردد.) زیرا Spider ها قادر خواهند بود کلیه سایتهای تحت وب را پیدا نمایند.

 

چرا SEO مهم است؟

چرا بهینه سازی برای موتورهای جستجو مفید می باشد؟ موارد ذیل برخی از دلایل این موضوع می باشند

– برتر بودن در نتایج جستجو مشتری های زیادی را به دیدار از وب سایت شما دعوت میکند.

– ۸۷ در صد تمام بینندگان شما از یک صفحه یک وضعیت دارند.

– ۹۰ در صد از کاربران اینترنت از موتورهای جستجو استفاده میکنند.

– طبق آخرین تحقیقات بیش از ۲۵۰ میلیون جستجو در روز در کشور انگلیس انجام می پذیرد

– ۷۳ درصد معاملات آنلاین به وسیله موتورهای جستجو آغاز میشود.

– ۳.۵ بیلیون از وب سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما واقعیت این این است که فقط کسرهای از یک درصد به صفحه اول می رسند.

 

روشهای بهینه سازی سایت

بهینه سازی متا تگ ها

مهم ترین متا تگ هایی که برای بهینه سازی سایتها مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از title وDescription , Keyword

تگ title

نام هر صفحه در این تگ معرفی می شود. هیچگاه صفحات سایت همنام باشند. همینطور هرگز نباید نام بیش از ۶۰ کاراکتر باشد.

تگ Keyword

کلمات کلیدی هر صفحه در تگ Keyword قرار می گیرد. کلمات کلیدی را با یک کامای انگلیسی از هم جدا کنید. کلمات کلیدی در محتوای صفحه باید به تعداد قابل اعتنا تکرا شوند اما نه آنقدر زیاد که به عنوان اسپم شناخته شوند. در ضمن بین ۵ تا ۱۰ کلیدواژه برای هر صفحه کافیست.

تگDescription

شرح مختصری از صفحه در این تگ قرار می گیرد. این شرح نباید بیش از ۱۶۰ کاراکتر باشد. همینطور باید شامل کلمات کلیدی در محتوای صفحه باشد البته نه آنقدر زیاد که به عنوان اسپم شناخته شوند.

تبادل لینک

تبادل لینک عامل مهم دیگری که ارزش سایت شما را مشخص می کند. اگر سایت های دیگر لینک سایت شما را در سایت های خود قرار دهند این نشان دهنده آن است که مطالب و محتویات سایت شما از ارزش بالایی برخوردار است. یک طرز فکر غلط در میان وبمسترهای ایرانی وجود دارد و آن این توهم است که: تو به من لینک بده و من هم به تو لینک میدهم تا ارزش سایت هر دو بالا برود این یک طرز فکر کاملا اشتباه است و حتی یک امتیاز منفی برای سایت محسوب می شود. سایت شما باید با سایت های تبادل لینک داشته باشد که از نظر محتوا شباهت داشته باشید. بعلاوه کلمات کلیدی سایت شما در آن جا هم استفاده شده باشد.

 مدیریت محتوا

هرگز تمرکز خود بر محتوای عمیق و یکپارچه و منسجم را از دست ندهید. یک محتوای دقیق و منسجم کاربران اتفاقی را به کاربران دائمی تبدیل می کند. افزایش بازدید کاربران و تعداد کلیک های سایت سرانجام موتورهای جستجو را به اهمیت سایت شما واقف می سازد. بنابراین صبور باشید تا کاربران به شما رجوع کنند.

استفاده از حروف اضافه و کلمات تکراری در متن یک صفحه را به حداقل برسانید. تا جایی که امکان دارد از جملات کوتاه و مفید استفاده کنید زیرا یک کاربر تمایل دارد با صرف حداقل زمان ممکن به اطلاعات مورد نظرش برسد پس بهتر است به جای جملات طولانی با کلمات تکراری و حروف اضافه زیاد از جملات کوتاه و پر محتوا استفاده کنید. این نکته در مورد تیتر یک متن هم صدق می کند. عنوانی که برای یک متن انتخاب می کنید هرچه ساده تر و مفهوم تر باشد بهتر است.

 مدیریت تصاویر

بکارگیری عکس، زیبائی و طراوت را به صفحه می بخشد اما اگر وب سایت تخصصی عکس نیستید از تصاویر کمتر استفاده کنید. کاربر درک صحیح و سریع تری از عکس دارد تا محتوای متنی اما موتور جستجو تصویر را درک نمی کند. بنابراین حتما تگ alt مربوط به تصویر را با عنوانی مناسب عکس پر کنید.

دوره و قدمت ثبت دامنه

عامل مهم دیگر در کسب رتبه بهتر برای یک سایت میزان مدتی است که از ثبت یک Domain Name می گذرد و همچنین مدت زمانی که یک Domain Name برای آن مدت ثبت می شود. بعضی از Domain Name ها تنها برای مدت زمان ۱ سال ثبت می شوند و بعضی دیگر برای مدت بیشتر ( مثلا ۱۰ سال). بنابراین وقتی می خواهید یک Domain Name ثبت کنید آن را برای طولانی ترین مدت زمان ممکن ثبت کنید.

لینک های شکسته و لینک های یتیم

گفته شد تبادل لینک با سایت های مشابه بسیار با اهمیت است. نکته قابل اعتنای دیگر وجود لینک بین صفحات مختلف یک سایت است. صفحات نباید کاملا مستقل باشند و باید چند صفحه دیگر از سایت به آن

صفحه لینک داشته باشند و همینطور هر صفحه نیز حاوی لینک هایی به صفحات دیگر باشد. صفحه ای که فاقد لینک ورودی باشد اصطلاحا orphan یا یتیم خوانده می شود. پس نگذارید صفحه هایتان یتیم شوند! درباره لینک های شکسته نیز در بحث افزایش ترافیک سایت نکات لازم ارائه شده است.

سایر نکات کلیدی

– تهیه نقشه سایت دقیق

– آپدیت کردن صفحه های سایت

– عدم استفاده از Flash در سایت

– طراحی ساده و زیبا

– از Cloaking اجتناب کنید

– عدم کپی برداری از سایتهای دیگر

– مطالب و متن سایتهای دیگر را برای سایت خود کپی برداری نکنید. این کار غیر قانونی است و موتورهای

جستجوگر به سرعت متوجه آن خواهند شد و ممکن است از ادامه فعالیت سایت شما جلوگیری به عمل آورند.

در آخر می توان به این نکته اشاره کرد که به طور کلی با افزایش مطالب مفید و محتوا با ارزش در یک سایت می توان به پیشرفت سایت کمک کرد.

شما میتوانید جهت بالا بردن کیفیت وبسایت خود و انجام سئو در بندرعباس با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

ما در سئومن بر این باور هستیم که تنها وقتی یک مجموعه می‌تواند خود را متخصص واقعی بداند که در یک فیلد تخصصی مشغول به کار باشد. از این رو بر خود می بالیم که تنها مجموعه تخصصی سئو در اصفهان هستیم و در این راستا موفق به ارتقاء تعداد متعددی از کسب و کارها شده‌ایم و بابت این پیروزی‌ها بر خود می بالیم. اثبات توان فنی سئومن را مجبور کرد تا این مجموعه در راستای : سئو در اراک  ، سئو در اردبیل ، سئو در ارومیه ، سئو در اصفهان ، سئو در اهواز ، سئو در ایلام ، سئو در بندرعباس ، سئو در بوشهر ، سئو در بیرجند ، سئو در تبریز ، سئو در تهران ، سئو در خرم آباد ، سئو در رشت ، سئو در زاهدان ، سئو در زنجان ، سئو در ساری ، سئو در سمنان ، سئو در سنندج ، سئو در شهرکرد ، سئو در شیراز ، سئو در قزوین ، سئو در قم ، سئو در کرج ، سئو در کرمان ، سئو در کرمانشاه ، سئودر کیش ، سئو در گرگان ، سئو در مشهد ، سئو در همدان ، سئو در یاسوج ، سئو در یزد گام بردارد .