- ایران،اصفهان، خیابان چهارباغ خواجو، مکینه خواجو، ساختمان ۱۱۳، واحد ۶
- ۰۳۱۳۲۲۳۳۲۸۱
سلام خدمت شما بازدید کننده محترم . اینجانب احسان زمانی مدیریت مجموعه سئومن و تنها دارنده مدارک تخصصی google digital garage و google display ads و google analytics individual qualification در عرصه مشاوره سئو در اصفهان تلاش دارم طی چند کلام مختصر راهنمایی خوبی به شما کرده باشم. بهترین راه برای تشخیص توانایی یک مجموعه سئو آنالیز کارهای آن مجموعه است. افتخار مجموعه سئومن در این است که توانستیم در تمام کلمات کلیدی رقابتی در بین سئو کارهای شهر اصفهان جایگاه خط اول گوگل را از آن خود کنیم که این خود نشانی بر برتری مستند ما در بحث سئو در اصفهان است.
به یاد داشته باشید شما یکبار باید برای سئو هزینه کنید پس درست هزینه کنید و بدانید که کار کردن با شخص و شرکت ناتوان میتواند ضررهای جبران ناپذیری به سایت شما وارد کند.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم استلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ
به فرآیندی که طی آن قرار است جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو، توسط بهینه سازی وب سایت بهبود پیدا کند، سئو گویند.
چنانچه این کار آگاهانه و با دقت صورت گیرد احتمال موفقیت افزایش خواهد یافت و وب سایت شما در صدر نتایج موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت. به ویژه موتور جستجوی گوگل که میتواند پتانسیلی برای رشد و افزایش فروش یک کسب و کار باشد. پس به سادگی از کنار این امر گذر نکنید.
علاوه بر آن موتورهای جستجوگر تلاش میکنند که نتایج را برای کاربرانی که به جستجوی کلمات کلیدی میپردازند به وب سایتهای موردنظرشان برساند. پس تصمیم گیری شما در باره سئو می تواند مسیر کسب و کار اینترنتی شما را مشخص کند و آن را بهبود بخشد.
اکثر صاحبان سایت ها در اواسط دهه ۱۹۹۰ اقدام به بهینه سازی سایت های خود کردند. در آن زمان موتورهای جستجوگر فقط بر اساس کدهای Meta-tag به رتبه بندی سایت میپرداختند.
صاحبین سایت ها پس از ارائه دادن سایت خود به موتورهای جستجوگر، اجازه می دادند که ربات ها صفحات سایت را بررسی کرده و اطلاعات کلی را در مورد محتوای سایت به دست آورند و در نهایت آنها را فهرست بندی می کردند.
این اطلاعات شامل کلماتی بود که در محتوای یک سایت قرار داشت و کلمات کلیدی محسوب می شد.
با گذشت زمان متوجه شدند که تنها استفاده از Meta-Tag برای رتبه بندی یک سایت پاسخگو نمی باشد؛ چرا که بسیاری از صاحبان سایتها به منظور افزایش شمار بازدیدکنندگان و به دست آوردن رتبه بهتر در صفحات نتایج، اقدام به فریب موتورهای جستجو میکردند و کلمات و عبارات نامربوط در سایت خود قرار میدادند. همین امر موجب میشد که نتایج ارائه شده توسط موتورهای جستجوگر نامربوط به مطلب مورد سرچ باشد.
بعدها به علت تقلب صاحبین سایت ها، موتورهای جستجوگر اقدام به بررسی عوامل دیگری جهت رتبه بندی سایتها کردند.
– انجام گرفتن برندسازی
– پایین بودن هزینه سئو نسبت به تبلیغات اینترنتی
– افزایش فروش
– بالا رفتن اعضای سایت
– پیشی گرفتن از رقبا
– هدایت کردن مشتریان هدفمند به سایت خود
هر کدام از موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایت ها الگوریتم و قوانین خاص مربوط به خود را دارند.
موتور جستجوی گوگل سهم بسیار زیادی از بازار موتورهای جستجو را در جهان به خود اختصاص داده است. همین امر باعث شده است که اکثر کسب و کارها تلاش کنند وب سایت خود را برای این موتور جستجو بهینه کنند تا بتوانند رتبه مناسبی در آن کسب کنند. میتوان نتیجه گرفت که بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجوی گوگل می تواند یک سرمایه گذاری هوشمندانه باشد.
سئو نتایج ارگانیک گوگل را تحت تاثیر قرار می دهد، در صورتی که تبلیغات گوگل همان پولی می باشد که ما به تبلیغات اختصاص داده ایم. با این نوع تبلیغات می توانیم به صفحه اول راه پیدا کنیم و اما باید بدانیم زمانی که هر کاربر بر روی لینک ما کلیک نماید موظف هستیم که به گوگل پول پرداخت کنیم.
در سئو ما وب سایت خود را بهینه سازی میکنیم تا به استانداردهای گوگل نزدیک شویم و بدون پرداخت هیچ هزینه ای جایگاه خود را در رتبه های برتر حفظ کنیم.
– لینک سازی داخلی
– کیفیت محتوا و تولید محتوای سئو شده
– استفاده از سئوی کلاه سفید
– دوری از تکنیک های سئو کلاه سیاه
– بک لینک ها
– موارد تکنیکال همچون سرعت وب سایت
سئو را میتوان به یک صندلی سه پایه تشبیه کرد که با کوتاه شدن یکی از پایه ها، سایت شما در نتایج موتور جستجو (SERP) سقوط می کند.
مسئول فنی یا تکنیکال به بهینه سازی وب سایت و سرور اشاره دارد. به ربات های موتورهای جستجو کمک میکند تا در وب سایت ما به طور کامل تاب بخورند و محتوای ما ایندکس شود.
موارد مهم تکنیکال:
سرعت سایت
– ایجاد نقشه سایت
– استفاده از structured data
– استفاده از bread crump
به هر محتوایی که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو ایجاد شود محتوای سئو شده گویند.
انواع تولید محتوا:
– محتوای تصویری
– محتوای ویدیویی
– پادکست
– محتوای متنی
منظور از لینک ها پیوند هایی می باشد که یک صفحه را به صفحهای دیگر متصل می کنند.
چنانچه که این صفحات داخل وبسایت ما باشند به آنها لینک های داخلی و چنانچه که ما را به یک صفحه اینترنتی خارج از وب سایت خود متصل کنند لینک های خارجی گفته می شود.
هدف ما از بهینه سازی جستجو (سئو) برای این است که به گوگل ثابت کنیم، صفحه های ما یکی از بهترین پاسخ ها را به سؤالی که مشتری می پرسد ارائه می دهد، یعنی صفحه ی ما بهترین پاسخ برای کلمه ای که کاربر در گوگل سرچ کرده می باشد.
از آنجایی که تمامی وب سایت ها در رقابت زیادی با یکدیگر هستند روند سئو به هر سایتی کمک میکند تا در صفحات اول موتورهای جستجو جایگاه بالایی به دست آورد. علاوه بر آن سئو باعث می شود که سایت ها با لیست کلمات کلیدی در نتایج جستجو قرار بگیرند.
با توجه به اهمیت بالای محتوای سایت باید تلاش کنیم که محتوای سایت ما همان محتوایی باشد که کاربر به دنبال آن می باشد. پس باید تمام تلاش خود را کنیم تا مقالات خود را بهینه سازی کنیم. این کار موجب می شود که مطالب خود را به افراد درست ارائه دهیم.
حائز اهمیت است که سئو صحیح میتواند ترافیک زیادی به طرف سایت هدایت کند. همچنین یک حرکت اشتباه در سئو میتواند سایت را از نتایج جستجو حذف کند و یا به صفحاتی که هیچ ترافیکی در آن وجود ندارد بفرستد. پس دانستن اصول و قوانین سئو یکی از مهمترین اقدامات قبل از شروع سئو یک سایت می باشد.
– عدم استفاده از عنوانها
– افزایش مطالب غیر مرتبط با موضوع سایت
– افزایش کلمات کلیدی غیر مرتبط
– استفاده از عکس به جای متن
– ساخت سایت کامل فلش
– استفاده از پیوند های نامناسب
– عدم بروز رسانی و به خواب رفتن وب سایت
– عدم لینک دادن به دیگران
– آپدیت کردن صفحات سایت
– تهیه نقشه دقیق سایت
– عدم کپی برداری از سایت های دیگر
– بهینه سازی متا تگها
– مدیریت محتوا
– تبادل لینک
– عدم استفاده از فلش در سایت
از آنجایی که لینک ها نقش بسیار ویژه ای در رتبه بندی گوگل دارند، باید توجه داشته باشیم که گوگل سخت گیری زیادی نسبت به نحوه لینک سازی دارد.
– لینک ها را خریداری نکنید
– برای متن لینک شده تنها به کلمه کلیدی اتکا نکنید
– به تجارت لینک نپردازید
– لینک ها را فقط با هدف رتبه بالا گرفتن در گوگل نسازید
– اگر سایت های اسپم به شما لینک دادن از آنها درخواست کنید که لینکشان را بردارند
طی چند سال اخیر فرهنگ جستجو در میان تمام مردم دنیا رواج یافته و البته رونق استفاده از تلفن های همراه موجب شده تا دسترسی به اطلاعات نسبت به گذشته بسیار سریع و ساده باشد. در حال حاضر روزانه میلیاردها جستجو از طریق گوگل انجام میشود که بسیاری از آنها با هدف خرید کالا یا دسترسی به خدمات هستند.
اگر شما جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل داشته باشید این کاربران به سایت شما وارد شده و اطلاعات تکمیلی از محصول یا خدمت شما دریافت میکنند. همین فرآیند ساده موجب میشود که ارتباط بیشتری با مردم داشته باشید و شانس خود را برای تبدیل آنها به مشتری افزایش دهید.
کاربران زمانی به موتورهای جست و جو از جمله گوگل مراجعه می کنند که دنبال پیدا کردن چیزی یا برطرف کردن نیازی باشند حال اگر شما یا وب سایتتان آن چیز موردنظر باشید یا بتوانید نیازشان را برطرف سازید، کاربران به شما خواهند رسید؛ اما به شرطی که وب سایت شما در صدر موتور جستجوی گوگل قرار گرفته باشد، پس حتما شما باید اطلاعات صحیح از مخاطبین، کاربران با مشتریان خود داشته باشید و بدانید آنها به دنبال چه چیزی می باشند و طرز فکرشان چیست! پس می توان دریافت که بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر به خصوص برای کسب و کارها یک ضرورت است، نه یک انتخاب، ضرورتی که می تواند باعث بقای یک کسب و کار باشد و در حقیقت شما با سئوی وب سایت و خلق محتوای هوشمندانه، به گونه ای اقدام به سرمایه گذاری کرده اید، پس به عبارت ساده تر، وب سایت شما باید توسط موتورهای جستجوگر ایندکس شود، در غیر این صورت و در دنیای فعلی، احتمالا شما یک بازنده خواهید بود.
موفقیت در سئو بستگی مستقیم با میزان رقابت در کلمات هدف دارد. اگر پروژه شما بزرگ، پیچیده و پررقابت است نیاز به تخصص و دانش افراد مطرح در این حوزه دارید. لذا جهت ارتباط با افراد متخصص و باتجربه سئو در اردبیل با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
ما در سئومن بر این باور هستیم که تنها وقتی یک مجموعه میتواند خود را متخصص واقعی بداند که در یک فیلد تخصصی مشغول به کار باشد. از این رو بر خود می بالیم که تنها مجموعه تخصصی سئو در اصفهان هستیم و در این راستا موفق به ارتقاء تعداد متعددی از کسب و کارها شدهایم و بابت این پیروزیها بر خود می بالیم. اثبات توان فنی سئومن را مجبور کرد تا این مجموعه در راستای : سئو در اراک ، سئو در اردبیل ، سئو در ارومیه ، سئو در اصفهان ، سئو در اهواز ، سئو در ایلام ، سئو در بندرعباس ، سئو در بوشهر ، سئو در بیرجند ، سئو در تبریز ، سئو در تهران ، سئو در خرم آباد ، سئو در رشت ، سئو در زاهدان ، سئو در زنجان ، سئو در ساری ، سئو در سمنان ، سئو در سنندج ، سئو در شهرکرد ، سئو در شیراز ، سئو در قزوین ، سئو در قم ، سئو در کرج ، سئو در کرمان ، سئو در کرمانشاه ، سئودر کیش ، سئو در گرگان ، سئو در مشهد ، سئو در همدان ، سئو در یاسوج ، سئو در یزد گام بردارد .