سئو در ایلام

درباره ما

مهندس احسان زمانی

سلام خدمت شما بازدید کننده محترم . اینجانب احسان زمانی مدیریت مجموعه سئومن و تنها دارنده مدارک تخصصی google digital garage و google display ads و google analytics individual qualification در عرصه مشاوره سئو در اصفهان تلاش دارم طی چند کلام مختصر راهنمایی خوبی به شما کرده باشم. بهترین راه برای تشخیص توانایی یک مجموعه سئو آنالیز کارهای آن مجموعه است. افتخار مجموعه سئومن در این است که توانستیم در تمام کلمات کلیدی رقابتی در بین سئو کارهای شهر اصفهان جایگاه خط اول گوگل را از آن خود کنیم که این خود نشانی بر برتری مستند ما در بحث سئو در اصفهان است.
به یاد داشته باشید شما یکبار باید برای سئو هزینه کنید پس درست هزینه کنید و بدانید که کار کردن با شخص و شرکت ناتوان می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری به سایت شما وارد کند.

ما اینجا هستیم تا امور سئو شما را با تجربه مدیریت کنیم

تنها دارنده گواهینامه های تخصصی گوگل در اصفهان

گوگل ما را تایید کرده است این برای اعتماد شما کافیست

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم استلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

سئو در اصفهان
سئو در اصفهان
آموزش سئو در اصفهان

سئو در ایلام

مرکز ما از مهمترین مجموعه های دادن انواع متنوع خدمات در زمینه ی سئو به صورت کامل می باشد.

سئو به چه معنا می باشد؟

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو، فرایندی است که تلاش می‌کند محتوای آنلاین شما را مطابق با الگوریتم های موتور جستجوگر بهینه سازی کند و آن را به عنوان یک نتیجه برتر برای جستجوی یک کلمه کلیدی به کاربران نشان دهد.


خلاصه ای از تاریخچه سئو

اکثر صاحبان سایت ها در اواسط دهه ۱۹۹۰ اقدام به بهینه سازی سایت های خود کردند. در آن زمان موتورهای جستجوگر فقط بر اساس کدهای Meta-tag به رتبه بندی سایت می‌پرداختند.

صاحبین سایت ها پس از ارائه دادن سایت خود به موتورهای جستجوگر، اجازه می دادند که ربات ها صفحات سایت را بررسی کرده و اطلاعات کلی را در مورد محتوای سایت به دست آورند و در نهایت آنها را فهرست بندی می کردند.

این اطلاعات شامل کلماتی بود که در محتوای یک سایت قرار داشت و کلمات کلیدی محسوب می شد.

با گذشت زمان متوجه شدند که تنها استفاده از Meta-Tag برای رتبه بندی یک سایت پاسخگو نمی باشد؛ چرا که بسیاری از صاحبان سایتها به منظور افزایش شمار بازدیدکنندگان و به دست آوردن رتبه بهتر در صفحات نتایج، اقدام به فریب موتورهای جستجو می‌کردند و کلمات و عبارات نامربوط در سایت خود قرار می‌دادند. همین امر موجب می‌شد که نتایج ارائه شده توسط موتورهای جستجوگر نامربوط به مطلب مورد سرچ باشد.

بعدها به علت تقلب صاحبین سایت ها، موتورهای جستجوگر اقدام به بررسی عوامل دیگری جهت رتبه بندی سایتها کردند.

 

اصول سئو  

گاهی اوقات خیلی از مسائلی که کسی به آنها توجه ندارد بیشترین تاثیر را دارند. فاکتورهای فنی مشخصی

وجود دارد که گوگل هنگام بررسی سایت شما به آنها توجه می کند و اگر این فاکتور ها رعایت نشده باشند به منزله ی امتیاز منفی برای وب سایت شما خواهد بود. در اینجا به لیستی از موارد فنی که گوگل به آنها توجه

دارد اشاره شده است:

تاثیر طراحی رسپانسیو بر سئو

وقتی گوگل فاکتور های فنی را بررسی میکند داشتن نسخه موبایل برای سایت نقشی کلیدی خواهد داشت.

اگر سایت شما به درستی بر روی تلفن همراه بارگذاری شود رتبه ای که به سایت شما می دهد تا مدت ها افت

خاصی نخواهد یافت. در حال حاضر گوگل طراحی رسپانسیو را بسیار می پسندد و آن را به همه وبمستران توصیه کرده است اما داشتن یک سایت جدا برای موبایل هم از نظر الگوریتم های گوگل قابل قبول است.

اهمیت استفاده از کدنویسی schema

اگر واقعا به فکر آینده سئو سایت خود و پیشرفت سریعتر نسبت به رقبا هستید باید از کلیه ابزارها و استانداردها

بهره بگیرید که یکی از مهمترین آنها فاکتورهای تعریف شده توسط

schema.org است. schema در عمل کدنویسی هدف دار جهت ارائه اطلاعات است و به موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ کمک کنید تا نوع محتوای موجود در سایت شما را شناسایی کنند. یکی از کاربردهای schema که احتمالا با آن آشنایی دارید.

نمایش تصویر نویسنده و اطلاعات گوگل پلاس در نتایج جستجو است که البته به تازگی توسط گوگل از نتایج

جستجو حذف شد.

اشتباهات رایج بهینه سازی سایت (سئو)

افزایش مطالب غیر مرتبط به موضوع سایت و کلمات کلیدی غیر مرتبط

گوگل موضوع سایت ها را بسیار خوب درک میکند، شما نمیتوانید مطالب غیر مرتبط به موضوع سایت خود را منتشر کنید و کلمات کلیدی نامرتبط به وارد سازید با موضوع سایتتان باید مشخص باشد و تحت همان موضوع مطالب منتشر گردد. اگر دقت داشته باشید معمولا سایتهای موفق هستند که روی یک محور میچرخند. توجه : این حالت زمانی صدق میکند که مطالب غیر مرتبط بدون دسته بندی و شاخه بندی مناسب منتشر گردد، ولی در صورتی که شما مدیریت کامل بر روی موضوعات مطالب سایت خود داشته باشید مشکلی پیش نخواهد آمد برای نمونه میتوانید به سایت یاهو مراجعه کنید.

عدم استفاده از Title

عنوان ها در سئو نقش زیادی دارد و از پایه های بهینه سازی سایت میباشد، توسط کاربران جستجو میشوند و در گوگل نمایش داده میشوند و همچنان در مرورگر کاربر نمایش داده خواهد شد. عنوان ها می بایست بسیار کلیدی و مفید وارد شوند و کمتر از ۷۰ حرف باشد زیرا اگر عنوان بیش از ۷۰حرف باشد در گوگل نمایش داده نشده و ادامه آن (…) میشود.

ساخت سایت کامل فلش

سایتهای که فلش هستند موتورهای جستجو نمی توانند مطالب آنها را بخواند؛ اگر در جستجوی گوگل متوجه شده باشید سایتهایی رتبه بالا دارند که حاوی متن هستند. اگر نمی توانید از فلش جدا شوید، سعی کنید سایت خود را کامل با فلش نسازید، حداقل بخشهای مهم آن را به متن اختصاص دهید.

استفاده عکس به جای متن

شاید در بعضی از سایتها دیده باشد که متن را روی عکس قرار میدهند. این مورد هم مانند گزینه سوم میباشد، گوگل نمی تواند متون روی عکسها را تشخیص دهد. متن ها را به عکس تبدیل نکنید یا حداقل اگر متن را به عکس تبدیل کردید و در سایت قرار دادید، اصل متن را نیز در سایت قرار دهید.

استفاده از پیوند (URL) ها

پیوندهایی بسیار طولانی و نا مرتبط نامناسب است. همچنان خوب است بدانید داشتن یک پیوند یکتا متفاوت (Unique)، استفاده از اعداد (ID) در آدرس، اضافه کردن پسوندهایی نظیر . php html. و … در بهینه سازی سایت شما هیچ تاثیر مثبتی نخواهد گذاشت. پیوندهایی بد است که فقط و فقط برای موتورهای جستجو ساخته شده باشد، پیوندهایی که اسباب آرامش و راحتی برای کاربر باشد مفید است. گوگل و سایر موتورهای جستجو آدرسهای را می پسندند که کاربران میپسندند (کوتاه و مفید).

عدم استفاده از Heading ها

هیدینگ هم از مواردی است که سئو یک سایت را قوت میدهد، هیدینگ ها همان تگهای ۱ تا H۶ میباشند، هر صفحه باید حتما H1 داشته باشد، معمولا H۱ صفحه اصلی سایت را عنوان سایت یا لینک به عنوان سایت را تشکیل میدهد، و H۲ لینک به نوشته های سایت است.

عدم بروزرسانی و خواب رفتن سایت

سایت شما با عدم بروزرسانی (Update) به خواب میرود! با خواب رفتن یک سایت ممکن است تغییراتی در رتبه سایت بوجود بیاید. سعی کنید حداقل ماهانه سایت خود را با موضوعات مفید، جدید و مرتبط به موضوع سایت خود مرتب بروز رسانی کنید.

عدم لینک دادن به دیگران

لینک دادن به دیگران از رتبه سایت شما نمی کاهد، بلکه ارزش یک مطلب را شما نیز بیشتر میکند و مطلب را زنده میکند، اگر مطلبی بنویسید و برای کامل شدن آن نیاز به درج لینک از سایتهای دیگر دارید، دریغ نکنید و لینکهای آنان را قرار دهید، اگر سایتهای آنها در گوگل اسپم شده بود لینکهای آنان را آنفالوو کنید تا در سایت شما تاثیر نگذارد.

استفاده نقشه سایت به صورت XML و HTML

برای سریعتر و بهتر ایندکس شدن سایت لازم است تا نقشه ای از سایت خود به صورت XML ایجاد و به موتورهای جستجو معرفی کنید، همچنان اگر سایت شما برای استفاده از کاربران مشکل است بهتر خواهد بود تا نقشه ای از سایت خود به صورت HTML درست کنید تا کاربر به نحوه ساختار سایت شما آشنا شوند و استفاده از سایت شما برای آنها آسان گردد.

چرا استفاده از سئو در شهر ایلام

در شهر ایلام بستر و شرایط مناسبی برای انجام و اجرای انواع خدمات دیجیتال از جمله سئو وجود دارد و به دلیل همه گیر نشدن زیاد فعالیت در فضای دیجیتال استفاده از سئو در ایلام میتواند در کم ترین زمان بهترین نتایج را برای شما داشته باشد و در نهایت کسب وکار شما را به فروش چندین برابری برساند. در حالت کلی به کارگیری از خدمات جامع سئو در ایلام مزایای متعددی از قبیل کسب رتبه مناسب، رشد فروش محصولات، افزایش تقاضا برای خدمات ارائه شده، معرفی بهتری از برند و غیره را به دنبال خواهد داشت.

سخن آخر

سئو امروزه کاربرد بسیاری در انجام وظایف سایت را دارد و از این رو هم سئو کار و هم مالک سایت با صبر و حوصله و تلاش می توانند درآمد بسیاری را از سایت کسب کنند.البته که سئو خود بسیار قوی است و فواید بسیار زیادی برای سایت دارد اما انجام صحیح سئو و رعایت قوانین آن بسیار مهم است و در اصل نقش مهمی در پیشرفت سایت دارد. شرکت ما با همکاری فوق العاده خود شامل یک تیم قوی سئو در ایلام است و کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و یا آموزش و همکاری با تیم قوی سئو در ایلام با شماره زیر تماس بگیرید.

مجموعه ما دارای تیمی متخصص و کاربلد بوده که میتواند آموزشهای لازم در زمینه سئو را برای شما بصورت آنلاین و حضوری با کیفیت بسیار بالا انجام دهد

شرکتها در ایلام برای کارهای سئو سایت خود می توانند با مراجعه به ما سایتهای خود را در ردیف اول گوگل بیاورند.با ما کیفیت و پیشرفت را احساس خواهید کرد.

ما در سئومن بر این باور هستیم که تنها وقتی یک مجموعه می‌تواند خود را متخصص واقعی بداند که در یک فیلد تخصصی مشغول به کار باشد. از این رو بر خود می بالیم که تنها مجموعه تخصصی سئو در اصفهان هستیم و در این راستا موفق به ارتقاء تعداد متعددی از کسب و کارها شده‌ایم و بابت این پیروزی‌ها بر خود می بالیم. اثبات توان فنی سئومن را مجبور کرد تا این مجموعه در راستای : سئو در اراک  ، سئو در اردبیل ، سئو در ارومیه ، سئو در اصفهان ، سئو در اهواز ، سئو در ایلام ، سئو در بندرعباس ، سئو در بوشهر ، سئو در بیرجند ، سئو در تبریز ، سئو در تهران ، سئو در خرم آباد ، سئو در رشت ، سئو در زاهدان ، سئو در زنجان ، سئو در ساری ، سئو در سمنان ، سئو در سنندج ، سئو در شهرکرد ، سئو در شیراز ، سئو در قزوین ، سئو در قم ، سئو در کرج ، سئو در کرمان ، سئو در کرمانشاه ، سئودر کیش ، سئو در گرگان ، سئو در مشهد ، سئو در همدان ، سئو در یاسوج ، سئو در یزد گام بردارد .