سئو در گرگان

درباره ما

مهندس احسان زمانی

سلام خدمت شما بازدید کننده محترم . اینجانب احسان زمانی مدیریت مجموعه سئومن و تنها دارنده مدارک تخصصی google digital garage و google display ads و google analytics individual qualification در عرصه مشاوره سئو در اصفهان تلاش دارم طی چند کلام مختصر راهنمایی خوبی به شما کرده باشم. بهترین راه برای تشخیص توانایی یک مجموعه سئو آنالیز کارهای آن مجموعه است. افتخار مجموعه سئومن در این است که توانستیم در تمام کلمات کلیدی رقابتی در بین سئو کارهای شهر اصفهان جایگاه خط اول گوگل را از آن خود کنیم که این خود نشانی بر برتری مستند ما در بحث سئو در اصفهان است.
به یاد داشته باشید شما یکبار باید برای سئو هزینه کنید پس درست هزینه کنید و بدانید که کار کردن با شخص و شرکت ناتوان می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری به سایت شما وارد کند.

ما اینجا هستیم تا امور سئو شما را با تجربه مدیریت کنیم

تنها دارنده گواهینامه های تخصصی گوگل در اصفهان

گوگل ما را تایید کرده است این برای اعتماد شما کافیست

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم استلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

سئو در اصفهان
سئو در اصفهان
آموزش سئو در اصفهان

سئو در گرگان

مرکز ما از مهمترین مجموعه های دادن انواع متنوع خدمات در زمینه ی سئو به صورت کامل می باشد.

آموزش حضوری سئو در گرگان

آیا قصد دارید مهاجرت کنید و به درآمدی خارج از ایران دست پیدا کنید؟ آیا قصد دارید در شرکت های بزرگ ایرانی استخدام شوید؟ آیا قصد دارید برای کسب و کار خود سئو انجام دهید؟

 دوره آموزش سئو و بهینه سازی سایت برای همه افرادی که قصد دارند سایت خود را به رتبه های برتر و صفحه اول گوگل برسانند مناسب است و از طریق سئو دقیق ترین جامعه هدف به سمت سایت آن ها سرازیر می شود. حضور در این دوره برای تمامی افراد از جمله دانشجویان کامپیوتر، افرادی که کسب و کار اینترنتی دارند و مدیران سایت ها واجب و ضروری می باشد. سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل می باشد. البته ما سئو را طبق پیشنهاد گوگل برای کاربر ها انجام میدهیم.

استفاده از گوگل برای پیدا کردن نیازها در همه افراد جامعه رایج شده است و با یک سرچ ساده در گوگل می توانیم بیزینس ها، آدرس و مشخصات آنها و اطلاعات بیزینس ها را پیدا کنیم و به نیازهای خود پاسخ دهیم. این نکته بسیار مهم است که کسب و کار ما در گوگل ثبت شده باشد و بهترین و جامع ترین اطلاعات خود را برای دسترسی ساده و راحت کاربران قرار دهیم. آدرس شبکه های اجتماعی ما و آدرس لوکیشن را در سایت قرار دهیم تا مشتری های محلی بتوانند به راحتی به فروشگاه ما و کسب و کار ما دست پیدا کنند.

دوره آموزش سئو در گرگان در سه مرحله برگزار می شود. فاز مقدماتی، پیشرفته تا حرفه ای که بعد از آن می توانید هر سایتی را با هر محتوایی رتبه اول گوگل کنید. در دوره آموزش سئو در گرگان کلیه مراحل را از صفر در سایت شما انجام می دهیم. اگر سایت نداشته باشید برای شما سایت طراحی میکنیم تا کاملاً به طور عملی یادگیری انجام شود. در این دوره ما همه تجربیات خود را در اختیار شما قرار می دهیم تا در بازه سه ماهه نتیجه کارتان را ببینید و طی دوره آموزشی هر کلمه ای را خواستید به صفحه اول گوگل بیاورید.

سئومن

آموزش حضوری سئو در گرگان

01

افرادی که اطلاعات کاملی از سئو ندارند و می خواهند بهینه سازی را به صورت تخصصی یاد بگیرند.

02

افرادی که می‌خواهند از آموزش سئو و بهینه سازی سایت در خارج و ایران به درآمد برسند.

03

افرادی که میخواهند به سئوکاری حرفه ای تبدیل شوند.

04

افرادی که میخواهند وارد بازار کار شوند.

سئومن

این دوره برای چه کسانی پیشنهاد نمی شود؟

 افرادی که نمی خواهند سئوکار بشوند.

 افرادی که هدفشان توسعه و درآمد از طریق وب سایت و اینترنت نیست.

 افرادی که صرفاً میخواهند مدرک بگیرند نه تخصص.

سئومن

مزیت های دوره آموزش سئو در گرگان

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا خودمان سئو را یاد نگیریم؟ شما می توانید مطالعه کردن را آغاز کنید و اصول آغازین را یاد بگیرید و شروع به بهینه سازی نمایید. اما بدانید اگر پروژه شما به گونه ای است که رقابت زیادی در آن وجود ندارد، با یادگیری مقدمات سئو به خوبی خواهید توانست آن را انجام دهید و نتیجه خوبی خواهید گرفت. اما به یاد داشته باشید که اگر پروژه شما پیچیده و پر رقابت است، بهتر است از تجربیات افراد با تجربه استفاده نمایید. استراتژی های حرفه ای و کیبورد مارکتینگ و برنامه ریزی لینک سازی پیشرفته و تریک ها را هم یاد بگیرید. بعد پروژه بزرگ انجام دهید. به یاد داشته باشید اگر استراتژی و هدف درستی نداشته باشید و مدت ها به سئوی اشتباه مشغول شوید جبران این اشتباه حداقل سه برابر، زمان و هزینه از شما خواهد گرفت تا اصلاح شود. به بیان دیگر اشتباه در سئو به شدت گران تمام می‌شود. پس درست انتخاب کردن مدیر سئو و استراتژی سئو به اندازه کافی دقت نمایید.
سئومن

علت شرکت در دوره آموزش سئو در گرگان

مشاور و استراتژیست سئو

خیلی از سایت ها خودشان کار سئو خود را انجام می‌دهند. ولی قطعا نیاز به یک مشاور با تجربه برای برنامه‌ریزی و چیدمان استراتژی کلمات کلیدی و لینک سازی و ... دارند. در این روش باید تجربه کافی و نمونه کارهای خیلی خوبی داشته باشید.

استخدام شدن

یکی از راه های کسب درآمد از طریق سئو این است که به عنوان کارشناس سئو در یک شرکت یا آژانس دیجیتال مارکتینگ استخدام می شوید.

سئو رایتر

به کسی سئو رایتر می گویند که به تولید محتوای سئو شده مسلط باشد و کمک کند که در گوگل بهتر دیده شوند.

فروش بک لینک

یکی از رازهای روش های درآمدزایی از سئو، فروش بک لینک و خدمات لینک سازی خارجی می باشد.

سرفصل های یادگیری آموزش سئو در گرگان

01

فصل یک تاریخچه و ظهور سئو

۱-معرفی دوره سئو
۲- سرفصل های دوره
۳- تاریخچه سئو
۴- بررسی و تحلیل نتایج سئو در سایت های بزرگ و موفق
۵- آماده سازی و طراحی سایت همه شرکت کنندگان
نکته: شرکت کنندگانی که سایت نداشته باشند یا بلد نباشند، ۵ جلسه اختصاصی برای آنها در نظر گرفته‌ایم تا عملی آموزش ببینند.

02

فصل دوم: آشنایی با سئو

۱-چرا هر وبمستری باید با سئو آشنا شود؟
۲- ویژگی های یک سایت عالی و انتخاب ساختار درست درست منوی سایت و استراتژی سایت
۳- آیا سئو به تنهایی کافیست
۴- بررسی و نحوه عملکرد موتور جستجوی گوگل
۵- تحلیل منظور کاربران هدف یا منظور جامعه هدف در سئو چیست
۶- آشنایی با معماری گوگل

03

فصل سوم: اصطلاحات تخصصی سئو

on pag seo یعنی سئو داخلی
off page seo یعنی سئو خارجی
SEM یعنی بازاریابی موتورهای جستجو
ppc یعنی تبلیغات کلیکی
Keyword یعنی کلمات کلیدی
Backlink یعنی بک لینک
Internal links یعنی لینک های داخلی
Out bo and links یعنی لینک های خارجی
HEO یعنی بهینه سازی جستجوی انسانی
Responsive design یعنی طراحی ریسپانسیو سایت
Meta Tag یعنی متا تگ ها
Heading tag یعنی تگ عنوان
Anchor text یعنی انکر تکست
Content marketing یعنی بازاریابی محتوا
Meta description یعنی توضیحات متا
Meta keyword یعنی کلمه کلیدی متا
Crawler-Robot-Spider یعنی خزشگر- ربات ها
Follow links یعنی لینک فالو
No follow links یعنی لینک نوفالو
Site map یعنی نقشه سایت
Bounce rate یعنی بانس ریت
Page rank یعنی رتبه صفحه
Spam یعنی اسپم
traffic یعنی ترافیک
Alt image یعنی توضیح عکس
Authority یعنی اعتبار
Redirect یعنی ریدایرکت
Keyword dencity یعنی چگالی کلمه کلیدی
Robot text یعنی فایل ربات Crawl errors یعنی خطای خزشگر

04

فصل چهارم: کلمات کلیدی

منظور از کلمات کلیدی چیست؟
کلمات کلیدی در سئو چه اهمیتی دارد؟
کلمات کلیدی را چگونه پیدا کنیم؟
توسعه و بسط کلمات کلیدی به وسیله ابزار ها
کلمات هم خانواده و هم معنی یعنی چه؟
چگونه کلمات کلیدی درست و دقیق انتخاب کنیم؟
استفاده از ابزارهای مختلف برای پیدا کردن کلمات کلیدی
بررسی رقیب های کلمه کلیدی

05

فصل پنجم :ساخت محتوای مناسب

۱-نحوه سئو کردن مقاله
۲-خزشگر سایت ما را چگونه بررسی میکنند؟
۳-ایندکس مطالب سایت با موتورهای جستجو
۴- آشنایی با duplicate content و حل آن
۵- آشنایی با مفهوم canonical و چگونگی استفاده از آن
۶-محتوای تازه و فرش چیست؟
۷- آشنایی با انواع محتوا در سایت های متفاوت
۸- بهینه سازی ویدئو و عکس
۹- از دسته بندی استفاده کنیم یا از برچسب؟
۱۰- میزان کیفیت محتوا
۱۱- اثر کاراکتر فارسی
۱۲- معرفی سایت های کپی کننده به گوگل و حذف کردن ایندکس آنها

06

فصل ششم: آشنایی با سئو داخلی سایت

۱-نحوه استفاده از متاتگ ها
۲- عناوین h۱ تا h۶ و چگونگی رعایت کردن در مقاله ها
۳-هایلایت کردن و بولد کردن کلمات کلیدی در سایت
۴-آیتگ عنوان ها در سایت
۵- آشنا شدن با ساختار لینک سازی داخلی
۶-چگونگی آدرس دهی صفحات سایت
۷- url انگلیسی بنویسیم یا فارسی؟
۸- آشنایی با sub folder با sub domain
۹- نسبت چگالی کلمات کلیدی به متن
۱۱-نرخ به روز رسانی مقاله ها
۱۲- چگونه مطالب سریعتر ایندکس شوند؟
۱۳- اگر مطلب ایندکس نشد چه کنیم؟ برطرف کردن مشکلات
۱۴- تگ rel=alternate و hreflang
۱۵- اهمیت page authority و domain authority در سئو و کسب رتبه
۱۶- Redirect یعنی چه؟
۱۷- اهمیت فایل robot.txt

07

فصل هفتم: عوامل تاثیر گذار و off page seo

لینک بیلدینگ چه اهمیتی دارد؟
بک لینک چیست؟
باورهای غلط درباره لینک سازی خارجی
لینک داخلی و لینک خارجی
لینک های نوفالو و لینک های فالو
همه چیز در رابطه با رتبه کلمات کلیدی
روش های ساخت بک لینک
farm یا PBM یعنی چه؟
آیا پست مهمان بگذاریم؟
اثر شبکه های اجتماعی بر سئو و رتبه تبدیل در سئو
آشنا شدن با نرخ تبدیل در سئو
CTR یعنی چه؟
نقشه سایت sitemap
rate چیست؟
سئو کلاه سیاه و کلاه خاکستری
همه اطلاعات لازم در ارتباط با پنالتی شدن راههای تشخیص و خروج از پنالتی
اتصال و آموزش نحوه کار با search console
آموزش کامل طبیعی کردن لینک ها

08

فصل هشتم: آموزش نحوه سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس

سرچ کنسول یعنی چه؟
ثبت کردن سایت در سرچ کنسول
نحوه ثبت سایت مپ به صورت دستی یا به صورت افزونه
اطلاع از اخطار هایی که گوگل می دهد
آموزش نحوه کار با data highlighter
بررسی بیشترین کلمه های کلیدی سرچ شده و ورودی به سایت
آشنایی با links to your site
آشنا شدن با بخش internal links
آشنا شدن با بخش mobile usability
بررسی وضعیت ایندکس درخواست ثبت دستی آدرس
حذف صفحه های دلخواه سایت از گوگل
آشنا شدن با crawl error و بررسی وضعیت و میزان خطا ها
معرفی صفحات و مطلب های جدید سایت به گوگل
اضافه کردن ادمین جدید با سطح دسترسی محدود توسط ادمین اصلی
آموزش کامل نحوه گوگل آنالیتیکس و آنالیز رفتار کاربر ها

09

فصل نهم: بهینه سازی سرعت لود سایت و طراحی کردن تجربه

اثر سرعت لود سایت بر سئو از جنبه رفتار کاربر
اثر هاست و دامنه و مکان سرور در سئو
کم کردن حجم تصاویر استفاده شده در سایت
کم کردن حجم فایل های css وjs
ریسپانسیو بودن سایت چه اهمیتی دارد؟

10

فصل دهم: ابزار های آنلاین

۱-آموزش کامل و جامع ابزار ahrefs
۲- آموزش کامل و جامع ابزار moz
۳-آموزش کامل ابزار key word tools

ما در سئومن بر این باور هستیم که تنها وقتی یک مجموعه می‌تواند خود را متخصص واقعی بداند که در یک فیلد تخصصی مشغول به کار باشد. از این رو بر خود می بالیم که تنها مجموعه تخصصی سئو در اصفهان هستیم و در این راستا موفق به ارتقاء تعداد متعددی از کسب و کارها شده‌ایم و بابت این پیروزی‌ها بر خود می بالیم. اثبات توان فنی سئومن را مجبور کرد تا این مجموعه در راستای : سئو در اراک  ، سئو در اردبیل ، سئو در ارومیه ، سئو در اصفهان ، سئو در اهواز ، سئو در ایلام ، سئو در بندرعباس ، سئو در بوشهر ، سئو در بیرجند ، سئو در تبریز ، سئو در تهران ، سئو در خرم آباد ، سئو در رشت ، سئو در زاهدان ، سئو در زنجان ، سئو در ساری ، سئو در سمنان ، سئو در سنندج ، سئو در شهرکرد ، سئو در شیراز ، سئو در قزوین ، سئو در قم ، سئو در کرج ، سئو در کرمان ، سئو در کرمانشاه ، سئودر کیش ، سئو در گرگان ، سئو در مشهد ، سئو در همدان ، سئو در یاسوج ، سئو در یزد گام بردارد .