سئو در ارومیه

درباره ما

مهندس احسان زمانی

سلام خدمت شما بازدید کننده محترم . اینجانب احسان زمانی مدیریت مجموعه سئومن و تنها دارنده مدارک تخصصی google digital garage و google display ads و google analytics individual qualification در عرصه مشاوره سئو در اصفهان تلاش دارم طی چند کلام مختصر راهنمایی خوبی به شما کرده باشم. بهترین راه برای تشخیص توانایی یک مجموعه سئو آنالیز کارهای آن مجموعه است. افتخار مجموعه سئومن در این است که توانستیم در تمام کلمات کلیدی رقابتی در بین سئو کارهای شهر اصفهان جایگاه خط اول گوگل را از آن خود کنیم که این خود نشانی بر برتری مستند ما در بحث سئو در اصفهان است.
به یاد داشته باشید شما یکبار باید برای سئو هزینه کنید پس درست هزینه کنید و بدانید که کار کردن با شخص و شرکت ناتوان می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری به سایت شما وارد کند.

ما اینجا هستیم تا امور سئو شما را با تجربه مدیریت کنیم

تنها دارنده گواهینامه های تخصصی گوگل در اصفهان

گوگل ما را تایید کرده است این برای اعتماد شما کافیست

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم استلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

سئو در اصفهان
سئو در اصفهان
آموزش سئو در اصفهان

سئو در ارومیه

مرکز ما از مهمترین مجموعه های دادن انواع متنوع خدمات در زمینه ی سئو به صورت کامل می باشد.

بی شک امروزه واژه سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو بیش از پیش شنیده می شود و نقش پررنگ تری نسبت به گذشته پیدا کرده است و احتمالا دلیل آن این باشد که اهمیت سئو سایت بین صاحبان وب سایت ها و کسب و کارها نسبت به گذشته آشکارتر شده است.

علاوه بر آن در حال حاضر با توجه به شرایط رقابتی در زمینه های مختلف، کسب رتبه مناسب در موتورهای جستجو یکی از مهم‌ترین شرایط برای پیشرفت یک کسب و کار تلقی می شود.

قبل از هر چیزی اجازه دهید که به تعریف ساده ای از سئوی سایت بپردازیم.

سئو به چه معنا می باشد؟

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو، فرایندی است که تلاش می‌کند محتوای آنلاین شما را مطابق با الگوریتم های موتور جستجوگر بهینه سازی کند و آن را به عنوان یک نتیجه برتر برای جستجوی یک کلمه کلیدی به کاربران نشان دهد.

دلایل اهمیت سئو

از آنجایی که تمامی وب سایت ها در رقابت زیادی با یکدیگر هستند روند سئو به هر سایتی کمک می‌کند تا در صفحات اول موتورهای جستجو جایگاه بالایی به دست آورد. علاوه بر آن سئو باعث می شود که سایت ها با لیست کلمات کلیدی در نتایج جستجو قرار بگیرند

با توجه به اهمیت بالای محتوای سایت باید تلاش کنیم که محتوای سایت ما همان محتوایی باشد که کاربر به دنبال آن می باشد. پس باید تمام تلاش خود را کنیم تا مقالات خود را بهینه سازی کنیم.

ترافیکی که از این طریق جذب می‌شود را ترافیک هدفمند می‌گویند.

از جمله دلایل اهمیت سئو:

– اکثر معاملات آنلاین توسط موتورهای جستجو آغاز می‌شود.

– برتر بودن در نتایج موجب به دست آوردن مشتری های زیاد و بازدیدکنندگان سایت می‌شود.

– بیشتر از ۲۵۰ میلیون جستجو در روز انجام می‌شود.

– استفاده اکثر کاربران اینترنت از موتورهای جستجو

چرا سایت ما به سئو احتیاج دارد؟

– افزایش فروش

– هدایت کردن مشتریان هدفمند به سایت خود

– انجام گرفتن برندسازی

– بالا رفتن اعضای سایت

– پیشی گرفتن از رقبا

– پایین بودن هزینه سئو نسبت به تبلیغات اینترنتی

حائز اهمیت است که سئو صحیح می‌تواند ترافیک زیادی به طرف سایت ما هدایت کند. همچنین یک حرکت اشتباه در سئو میتواند سایت ما را از نتایج جستجو حذف کند و یا به صفحاتی که هیچ ترافیکی در آن وجود ندارد بفرستد. در بین سئوکارها به این اتفاق پنالتی می گویند. پس دانستن اصول و قوانین سئو یکی از مهمترین اقدامات قبل از شروع سئو یک سایت می باشد.

اهمیت سئو سایت در گوگل

هر کدام از موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایت ها الگوریتم و قوانین خاص مربوط به خود را دارند.

موتور جستجوی گوگل با اختلاف بسیار چشمگیری سهم بسیار زیادی از بازار موتورهای جستجو را در جهان به خود اختصاص داده است. همین امر موجب گشته که اکثر کسب و کارها تلاش کنند وب سایت خود را برای این موتور جستجو بهینه کنند تا بتوانند رتبه مناسبی در آن کسب کنند.

پس بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجوی گوگل می تواند یک سرمایه گذاری هوشمندانه باشد.

نحوه بررسی

 

محتویات سایت
 
موتورهای جستجو

نحوه بررسی محتویات سایت توسط موتورهای جستجو

موتورهای جستجو با فرستادن یک ربات در وب سایت محتویات آن سایت را مورد بررسی قرار می‌دهند. این ربات ها به منظور دنبال کردن لینک ها از یک پرونده به پرونده دیگر طراحی شده‌اند. ربات های موتورهای جستجو، محتویات صفحه را خط به خط مطالعه کرده و ذخیره می نمایند؛ در این حین اگر در محتویات سایت به لینکی برخورد کنند آن را ثبت کرده و یک ربات جدید جهت بررسی و جمع آوری اطلاعات آن ارسال می کنند.

گوگل برای رتبه بندی سایت ها از چه فاکتورهایی استفاده می‌کند؟

فاکتورهای زیادی برای رنکینگ در این موتور جستجو مورد بررسی قرار می گیرد که بسیاری از آنها مخفی می باشد.

اما با استفاده از فاکتورهایی که از آنها آگاهی داریم می‌توانیم تلاش کنیم تا جایگاه خود را در نتایج جستجو بهبود بخشیم.

فاکتورهای گوگل:

– کیفیت محتوا و تولید محتوای سئو شده

– بک لینک ها

– لینک سازی داخلی

– استفاده از سئوی کلاه سفید

– دوری از تکنیک های سئو کلاه سیاه

– موارد تکنیکال همچون سرعت وب سایت

انواع روش های بهینه سازی سایت

– تبادل لینک

– دوره و قدمت ثبت دامنه

– مدیریت تصاویر

– بهینه سازی متا تگ‌ها

– مدیریت محتوا

– لینک های شکسته و لینک های یتیم

– طراحی ساده و زیبا

– آپدیت کردن صفحات سایت

– عدم استفاده از فلش در سایت

– تهیه نقشه دقیق سایت

– عدم کپی برداری از سایت های دیگر

روش های بهینه سازی سایت ها

کلاه سیاه

روش های غیر مجاز که بعضی از افراد برای ارتقاء سایت خود از آن استفاده می کنند، کلاه سیاه می‌گویند. چنانچه که موتورهای جستجوگر متوجه شوند در سایتی از این نوع روش ها استفاده می شود؛ ادامه فعالیت آن سایت ممنوع خواهد شد و نام آن سایت را از فهرست اسامی سایتهای خود حذف خواهند کرد.

کلاه سفید

به روش های مجاز که مطابق با معیارهای موتورهای جستجوگر می باشد، کلاه سفید گویند. استفاده از این روش ها می تواند یک سایت را به نحوی بهینه سازی کند که نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد.

اصول مهم در سئو

اصول مهم در سئو

سئو را می توانیم به یک صندلی سه پایه تشبیه کنیم که کوتاه شدن یکی از پایه‌ها باعث می‌شود که سایت ما در نتایج موتور جستجو سقوط کند.

01

سئو تکنیکال

مسئول فنی یا تکنیکال به بهینه سازی وب سایت و سرور اشاره دارد. به ربات های موتورهای جستجو کمک می‌کند تا در وب سایت ما به طور کامل تاب بخورند و محتوای ما ایندکس شود.
موارد مهم تکنیکال:
سرعت سایت
– ایجاد نقشه سایت
– استفاده از structured data
– استفاده از bread crump

02

۲. محتوا سئو شده

به هر محتوایی که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو ایجاد شود محتوای سئو شده گویند.
انواع تولید محتوا:
– محتوای تصویری
– محتوای ویدیویی
– پادکست
– محتوای متنی

03

۳. لینک ها

منظور از لینک ها پیوند هایی می باشد که یک صفحه را به صفحه‌ای دیگر متصل می کنند.
چنانچه که این صفحات داخل وبسایت ما باشند به آنها لینک های داخلی و چنانچه که ما را به یک صفحه اینترنتی خارج از وب‌ سایت خود متصل کنند لینک های خارجی گفته می شود.

نقش بک لینک در آینده سئو

از آنجایی که لینک ها نقش بسیار ویژه ای در رتبه بندی گوگل دارند، باید توجه داشته باشیم که گوگل سخت گیری زیادی نسبت به نحوه لینک سازی دارد.

توصیه‌های مهم جهت لینک سازی:

– لینک ها را خریداری نکنید
– برای متن لینک شده تنها به کلمه کلیدی اتکا نکنید
– به تجارت لینک نپردازید
– لینک ها را فقط با هدف رتبه بالا گرفتن در گوگل نسازید
– اگر سایت های اسپم به شما لینک دادن از آنها درخواست کنید که لینکشان را بردارند

اشتباهات رایج سئو سایت:

– عدم استفاده از عنوان‌ها
– افزایش مطالب غیر مرتبط با موضوع سایت
– افزایش کلمات کلیدی غیر مرتبط
– استفاده از عکس به جای متن
– ساخت سایت کامل فلش
– استفاده از پیوند های نامناسب
– عدم بروز رسانی و به خواب رفتن وب سایت
– عدم لینک دادن به دیگران

سئومن

سئو خارجی چیست ؟

به مجموعه تکنیک هایی که در ارتقا رتبه ی سایت شما در موتورهای جستجو تاثیرگذار است، سئو خارجی یا seo off page  گفته می شود.

تفاوت سئو داخلی و خارجی

سئو خارجی تکنیک هایی از سئو است که می توانید آنها را در فضای خارج از سایت در نظر بگیرید. سئو داخلی مربوط به فعالیت هایی است که می توانید به طور کامل کنترل کنید اما سئو خارجی گاهی اوقات از دسترس شما خارج است.

. غالب کاربران معمولا تاکید بر روی استفاده و بهینه سازی وب سایت از طریق سئو داخلی دارند. محتوای سایت بهینه شده و با استراتژی های مناسب به ربات‌ های موتور جستجو کمک می ‌کند تا وب ‌سایت‌ها را اسکن کند. این شرایط موجب می ‌شود که با درک بهتر از محتوای وب سایت و با توجه به علاقه کاربران رتبه آن ها تعیین شود.

سئو داخلی

تمامی اقداماتی که برای بهبود کیفیت محتوا در یک صفحه از سایت انجام می‌دهید سئو داخلی است. 

 از جمله مواردی که در سئو داخلی بررسی می‌شود:

– لینک سازی‌های داخلی

– توجه به بهینه بودن محتوا

– انتخاب تایتل و عنوان مناسب برای مطالب

– توجه به انتخاب یک قالب مناسب

سئو خارجی

مجموعه اقداماتی که در راستای بهینه سازی سایت در خارج از فضای آن انجام می‌شود سئو خارجی نام دارد.

 از جمله مواردی که در سئو خارجی بررسی می‌شود‌:

– پاسخگویی به کامنت مخاطبان

– ایمیل مارکتینگ

– ایجاد کمپین‌های سئو

– تلاش برای دریافت بک لینک‌های قوی

مزایای سئو خارجی:

افزایش اعتبار سایت

ورودی مخاطب از لینک ها

افزایش رتبه سایت در گوگل

برای سئو سایت نیاز به کمک دیگران دارم؟

تغییرات اساسی که در الگوریتم های گوگل پیش میاید گاهی نیاز به بررسی و استفاده از تجربه دارد که نیاز است حتما از کمک متخصصین این حیطه استفاده نمایید. لذا جهت برقراری تماس با کارشناسان سئو در ارومیه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید تا از تجربیات اساتید برتر بهره مند شوید.

ما در سئومن بر این باور هستیم که تنها وقتی یک مجموعه می‌تواند خود را متخصص واقعی بداند که در یک فیلد تخصصی مشغول به کار باشد. از این رو بر خود می بالیم که تنها مجموعه تخصصی سئو در اصفهان هستیم و در این راستا موفق به ارتقاء تعداد متعددی از کسب و کارها شده‌ایم و بابت این پیروزی‌ها بر خود می بالیم. اثبات توان فنی سئومن را مجبور کرد تا این مجموعه در راستای : سئو در اراک  ، سئو در اردبیل ، سئو در ارومیه ، سئو در اصفهان ، سئو در اهواز ، سئو در ایلام ، سئو در بندرعباس ، سئو در بوشهر ، سئو در بیرجند ، سئو در تبریز ، سئو در تهران ، سئو در خرم آباد ، سئو در رشت ، سئو در زاهدان ، سئو در زنجان ، سئو در ساری ، سئو در سمنان ، سئو در سنندج ، سئو در شهرکرد ، سئو در شیراز ، سئو در قزوین ، سئو در قم ، سئو در کرج ، سئو در کرمان ، سئو در کرمانشاه ، سئودر کیش ، سئو در گرگان ، سئو در مشهد ، سئو در همدان ، سئو در یاسوج ، سئو در یزد گام بردارد .