سئو در بیرجند

درباره ما

مهندس احسان زمانی

سلام خدمت شما بازدید کننده محترم . اینجانب احسان زمانی مدیریت مجموعه سئومن و تنها دارنده مدارک تخصصی google digital garage و google display ads و google analytics individual qualification در عرصه مشاوره سئو در اصفهان تلاش دارم طی چند کلام مختصر راهنمایی خوبی به شما کرده باشم. بهترین راه برای تشخیص توانایی یک مجموعه سئو آنالیز کارهای آن مجموعه است. افتخار مجموعه سئومن در این است که توانستیم در تمام کلمات کلیدی رقابتی در بین سئو کارهای شهر اصفهان جایگاه خط اول گوگل را از آن خود کنیم که این خود نشانی بر برتری مستند ما در بحث سئو در اصفهان است.
به یاد داشته باشید شما یکبار باید برای سئو هزینه کنید پس درست هزینه کنید و بدانید که کار کردن با شخص و شرکت ناتوان می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری به سایت شما وارد کند.

ما اینجا هستیم تا امور سئو شما را با تجربه مدیریت کنیم

تنها دارنده گواهینامه های تخصصی گوگل در اصفهان

گوگل ما را تایید کرده است این برای اعتماد شما کافیست

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم استلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

سئو در اصفهان
سئو در اصفهان
آموزش سئو در اصفهان

سئو در بیرجند

مرکز ما از مهمترین مجموعه های دادن انواع متنوع خدمات در زمینه ی سئو به صورت کامل می باشد.

سئو چیست؟

SEO = search engine optimization

 این فرایند برای دریافت ترافیک  طبیعی از موتورهای جستجو است. کلیه موتورهای جستجو مانند گوگل ، بینگ و یاهو نتایج جستجوی اولیه را دارند که در آن صفحات وب و سایر مطالب مانند فیلم ها یا تصاویر بر اساس آنچه موتور جستجو برای کاربران مناسب تر می داند، رتبه بندی می شوند. در سئو نیاز به پرداخت هزینه ای نیست فقط کافی است اصول و قواعد سئو را انجام داد تا به نتیجه ی مطلوب برسید. البته به دلیل اینکه  بهبود سئو فرایندی مستمر است بهتر است توسط متخصصان انجام شود. به طور مثال شما هر روز ممکن است نان و پنیر و گردو بخورید برای بهینه سازی سایت نیز به جای نان و پنیر و گردو، می بایست هر روز نان و پنیر و گوگل بخورید.

در واقع سئو و بهینه سازی، عملیات برند سازی شما را انجام میدهد و شاید تاکنون برایتان اتفاق افتاده باشد که برای جست و جو یک محصول یا یک خدمات مشخص در موتور های جستجوگر نظیر گوگل و بینگ و … به طور متوالی با یک سایت استفاده کنید.

شما با راه اندازی و طراحی سایت میتوانید یک فروشگاه مجازی بزرگ به شعبات فروشگاهی خود اضافه کنید و با انجام سئو و بهینه سازی این وب سایت را به تمام دنیا معرفی کنید.

بیش از ۶۸.۹ درصد از کلیک ها و مشتریان برای سایت های اول تا پنجم نتایج صفحه نخست موتور های جستجو است ، چرا سایت شما یکی از ۱ تا ۵ سایت برتر در زمینه فعالیتتان نباشد؟

قیمت های سئو و بهینه سازی نسبت به کسب و کار شما و کلماتی که میخواهید در جست و جو یافت شود تعیین میشود و تیم فنی سئو در بیرجند با توجه به زمانی که معین نمودن به نقطه هدف شما را نزدیک میکنند.

گاهی در سرتان این فکر میگذرد که برای سایتتان امکان سئو و بهینه سازی را در نظر بگیرید ولی با توجه به هزینه های اولیه آن به کل منصرف شوید و ولی باید بگوییم که شما در ابتدا یک بهایی را پرداخت میکنید تا بیشترین مشتریان مختص به کارتان را دریافت کنید. امروزه در بین همکارانتان که بگردید ، میبینید که همگی دارای وب سایت هستند و بالاترین بازدهی کاری خود را از وب سایت هایشان دارند.

اهمیت بهینه سازی سایت

در بازار رقابتی امروز، بازاریابی سئو از همیشه مهمتر است. سئو سایت نیز یکی از دغدغه های صاحبان وب سایت است. موتورهای جستجو روزانه به میلیونها کاربر خدمت می کنند و به دنبال پاسخ به سؤالات خود یا راه حل برای مشکلات خود هستند. اگر یک وب سایت ، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید ، سئو می تواند به شما در گرفتن ترافیک رایگان هدفمند از موتورهای جستجو کمک کند.

بهینه سازی سایت مهم است زیرا

اکثر کاربران موتورهای جستجو (بیش از ۶۵٪) به احتمال زیاد روی یکی از ۵ نتیجه برتر در صفحات نتایج موتور جستجو کلیک می کنند. برای استفاده از این امر و جلب بازدید کنندگان وب سایت یا مشتریان به فروشگاه اینترنتی شما ، وب سایت شما باید در یکی از موقعیت های برتر ظاهر شود.

سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نمی باشد بلکه شیوه های خوب سئو باعث بهبود تجربه کاربر و قابلیت استفاده یک وب سایت می شود.

کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند و حضور در موقعیت های برتر برای کلمات کلیدی که کاربر در جستجوی آنهاست ، اعتماد وب سایت را افزایش می دهد.

سئو برای تبلیغ اجتماعی وب سایت شما مناسب است. افرادی که وب سایت شما را با جستجو در گوگل یا یاهو پیدا می کنند ، بیشتر احتمال دارد که آن را در فیس بوک ، توییتر یا سایر کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنند.

سئو برای اجرای صحیح یک وب سایت بزرگ مهم است. وب سایت هایی با بیش از یک نویسنده می توانند از سئو به روش مستقیم و غیرمستقیم بهره مند شوند. سود مستقیم آنها افزایش ترافیک موتورهای جستجو است. سئو می تواند شما را از رقابت خارج کند. اگر دو وب سایت همان کالا را بفروشند ، وب سایت بهینه سازی شده موتور جستجو به احتمال زیاد مشتری بیشتری دارد و فروش بیشتری را انجام می دهد.

اهداف سئو سایت

 – یک نوع بازاریابی به طور مستقیم برای شماست

– ترافیک طبیعی را به وب سایت خود افزایش می دهد

– به برندسازی کمک می کند

– افرادی هستند که در موتورهای جستجو محصولات یا خدمات شما را جستجو می کنند

سئو سایت فروش را افزایش می دهد

سئو سایت می تواند هزینه شما را برای هر کسب و کاری کاهش دهد

سئو هیچ تبلیغات پولی را در بر نمی گیرد

– رتبه سایت و رتبه الکسا را ارتقا می دهد

سئو سایت اعتماد و اعتبار ایجاد می کند

سئو یک استراتژی بلند مدت است

بدون شک بهینه سازی وب سایت، مزایایی از جمله هزاران بازدید کننده در ماه، افزایش فروش یا ارائه خدمات و نرخ بازگشت سرمایه قابل توجهی دارد. به همین دلیل شاید تصور کنید که به محض شروع سئو باید هر کدام از این موارد را به عنوان هدف سئو خود انتخاب کنید.

اگرچه یک استراتژی حرفه ای در سئو شما را به این اهداف می رساند، اما باید بدانید، موفقیت در سئو بیش از هر عامل دیگری نیازمند زمان، استمرار و تلاش است. به همین دلیل اگر در اولین مرحله، اهداف بسیار بلند یا بی اساس در سر داشته باشید، فقط خود را برای یک حس ناامیدی آماده خواهید کرد.

تعیین اهداف واقع بینانه در سئو به صورت مرحله به مرحله، راه حل این مشکل است. انتخاب این اهداف مرحله ای که قابلیت اندازه گیری داشته باشد، تا اندازه ای اهمیت دارد که بدون آنها، تقریباً غیرممکن است که هدف نهایی یعنی افزایش رنکینگ، ترافیک و درآمد بیشتر برای شما محقق شود. بنابراین کافی است بدانید چه اهدافی باید تعیین کنید.

سه قانون مهم در انتخاب اهداف سئو

– هدف خود را براساس منابعی که در اختیار دارید انتخاب کنید

– انتخاب دوره های زمانی طولانی و اندازه گیری نسبی در بررسی میزان پیشرفت

– دسترسی به اهداف را با تغییرات در طول مسیر سئو تطبیق دهید

هدف خود را براساس منابعی که در اختیار دارید انتخاب کنید

ابتدا این موضوع را به دقت مد نظر داشته باشید که رتبه های برتر گوگل، مانند روشن کردن یک لامپ و تک مرحله ای نیست. شروع فعالیت سئو به این معنی است که شما در مسیری قرار گرفته اید که در بهترین شرایط در حال پیشرفت هستید و این موضوع با رسیدن به مقصد خیلی تفاوت دارد.

میزان پیشرفت شما در فرآیند سئو تا حد زیادی به منابعی که در اختیار دارید بستگی دارد. زمان، بودجه مالی، نیروی انسانی برای همکاری در تیم شما از جمله تولید کننده های محتوای داخل سایت و بیرون از آن، دسترسی به ابزارهای تحلیل، تحقیق و بررسی رقبا و … در میزان پیشرفت شما در سئو نقش بسیار مهمی دارد.

اگر تنها چند دقیقه از روز را برای کمپین خود سرمایه گذاری می کنید، یا اینکه انفرادی بر روی پروژه کار می کنید و تیم اختصاصی برای سئو در اختیار ندارید، انتظار پیشرفت در سئو و در نتیجه تحقق اهداف در سئو عملا غیر منطقی است.

ساعات انسانی را که در تلاش خود صرف می کنید در نظر بگیرید. آیا خودتان این کار را در فواصل کوتاه انجام می دهید؟ یا یک تیم متخصص در اختیار دارید؟

در نظر بگیرید که چند رسانه برای کمپین های off page SEO و لینک بیلدینگ نیاز دارید؟

در مورد میزان مهارت و تخصص خود واقع بین باشید. اگر این اولین شرکت شما است، یا اولین بار است که یک کمپین سئو در این صنعت فعالیت می کنید، در تعیین هدف خود محافظه کارتر باشید.

هیچ راه عینی برای انجام این کار وجود ندارد، اما مطمئن شوید که انتظارات خود را با نوع تلاشی که انجام می دهید تعدیل کنید.

خزیدن

اجرای کشف می باشد و هنگامی رخ می دهد که موتورهای جستجو خزنده ها یا عنکبوت ه را به منظور دستیابی مطالب جدید و کاربردی می فرستند. طبق بیان گوگل ، ما از برنامه ای به اسم خزنده های وب جهت کشف کردن صفحه های وب در اختیار همه به کار می گیریم. آنها از سایتی به سایت دیگر می روند و مطالب مورد نظر به آن صفحه های وب را به پادشاهان گوگل باز می گردانند.

رتبه بندی

با اهمیت ترین فرآیند رتبه بندی است فقط بعد از کامل شدن اقدامات خزیدن و نمایه سازی انجام می شود. زمانی که یک موتور جستجو سایت شما را خریده و ایندکس می کند، سایت شما می تواند درجه بندی شود. بیشتر از دویست سیگنال درجه بندی موجود است که موتورهای جستجو به منظور نظم دهی و درجه بندی مطالب از آنها استفاده می کنند. و تمام آنها در سه قسمت سئو جای می گیرند. بهینه کردن فنی ، بهینه سازی درون صفحه ای و بهینه کردن برون صفحه ای

دسترسی به اهداف را با تغییرات در طول مسیر سئو تطبیق دهید

این منطقی است که شما در ابتدای یک دوره معین، یک هدف مشخص را تعیین کنید و آن هدف را تا انتها دنبال کنید. اما این موضوع را بپذیرید که تغییرات در مسیر سئو شما کاملا طبیعی است، اما مهم تر از آن این است که بدانید شما نیز باید به صورت کاملا حرفه ای از روی منطق، اهداف و انتظارات خود را همراه با شرایط تغییر دهید.

فرض کنید هدف شما این است که در چهار ماه اول کمپین، بتوانید ترافیک ماهانه ارگانیک خود را تا ۲۵ درصد افزایش دهید. در ماه دوم، یک نویسنده جدید برای افزایش تعداد محتوای سایت و یا تولید محتوای رسانه های اجتماعی به تیم خود دعوت می کنید. در این شرایط منطقی است که انتظارات از هدف اولیه خود را افزایش دهید.

از طرف دیگر، فرض کنید در ماه دوم، گوگل یک تغییر الگوریتم جدید را منتشر می کند و در نتیجه این موضوع، تعدادی از کلمات کلیدی شما رنک خود را از دست داده و افت رتبه پیدا می کند. در این شرایط طبیعی است که انتظار خود در دستیابی به اهداف چهار ماهه را کاهش دهید.

در دنیای سئو، اشکالی ندارد که در طول استراتژی مداوم خود تغییراتی ایجاد کنید و این یعنی استراتژی شما ادامه دارد و حتی در مسیر پیشرفت است.

سئو یک استراتژی بازاریابی آنلاین دائمی است که موفقیت در آن نیازمند تعیین اهداف دائمی و پویا است

دستیابی به رتبه برتر گوگل هدف نهایی است؛ اما رسیدن به آن، نیازمند تعیین اهداف کوچک تر و مرحله ای است که بر حسب برخی شرایط می تواند دستخوش تغییرات شود. بهترین راهکار برای ارزیابی میزان محقق شدن اهداف شما، این است که میزان پیشرفت آن را در بازه های زمانی طولانی بررسی کنید.

زمان ارزیابی پیشرفت پروژه های سئو، نتایج واقعی را با نتایج هدف خود مقایسه کنید، دستیابی به اهداف سئو را به معنی رسیدن به اعدادی مشخص در نظر نگیرید. در عوض نگاهی به عواملی که باعث پیشرفت یا مانع آن شده است را بررسی کرده و از این عوامل برای طراحی استراتژی دوره بعدی استفاده کنید.

در نهایت، پیشرفت های مرحله ای در سئو به شما امکان می دهد آن را به خوبی اندازه گیری کنید و بیشترین میزان موفقیت در کمپین های سئو را برای تحقق هدف نهایی سئو و افزایش رنکینگ بدست آورید

انتخاب دوره های زمانی طولانی و اندازه گیری نسبی در بررسی میزان پیشرفت

این تقریباً دو قانون در یک است، اما هر دو با روشی که شما اهداف خود را اندازه‌گیری می‌کنید، مرتبط هستند.

ابتدا از دوره های زمانی طولانی برای اندازه گیری پیشرفت خود در مسیر سئو استفاده کنید. به دنبال افزایش رشد سریع هر یک از KPI های سئو در بازه زمانی چند روز یا چند هفته نباشید. اهداف سئو و دستیابی به ترافیک از جستجوی ارگانیک، ممکن است زمان بیشتری به طول بینجامد، اما ROI قابل توجهی دارد.

همچنین مهم است که برای بررسی میزان پیشرفت، از دوره های زمانی طولانی برای مقایسه با یکدیگر استفاده کنید. برای مثال، بهتر است سه ماه اول را با سه ماه دوم در نظر گرفته و مقایسه کنید تا اینکه این بازه زمانی را یک ماهه در نظر بگیرید. چرا که ممکن است ترافیک و رتبه‌بندی‌ها، گاهی اوقات به‌طور تصادفی و بر حسب شرایطی ناخواسته در دنیای وب تحت تاثیر قرار گرفته و دچار نوسان شود. به همین دلیل اگر بازه زمانی خود را کوتاه انتخاب کنید، نتیجه نهایی تحلیل شما و بررسی میزان پیشرفت واقعی نخواهد بود.

اندازه گیری های نسبی نیز مهم هستند. به جای هدف گذاری برای یک عدد مشخص مانند جذب ۱۰۰۰ بازدید کننده در ماه، افزایش آن را به صورت درصدی مانند حداقل ۱۰ درصد افزایش رشد بازدیدکننده، را هدف قرار دهید. استفاده از اعداد مشخص، گاهی اوقات می تواند شما را نسبت به پیشرفت قابل توجه خود کور کند.

سئو در شهر بیرجند

سئو به عنوان یک کانال بازاریابی موثرسکوی پرتابی برای کسب و کار شما خواهد بود.

سئو پایه اصلی و نگهدارنده سایت شماست و زمانی که با یک محتوای منحصر بفرد و پرکاربرد همراه شود، دیگر هیچ رقیبی نمیتواند از برند شما پیشی بگیرد. با این کار تبدیل به یک غول در حوزه کاری خودتان میشوید، چون در فضای اینترنت هرکاری شدنیست.

تمامی حرفه ها و کسب و کارهای اینترنتی به سئو و بهینه سازی کسب و کارشان نیازمندند زیراکه گوگل تنها به وب سایت هایی که از صافی الگوریتم های خود عبور کرده اند رتبه و جایگاه صفحات اول را می دهد که این همان سئو و بهینه سازی سایت است. پس بعد از طراحی و ایجاد سایت خود آن را رها نکنید! تیم مختصص و خبره ما آماده رسیدگی به وبسایت شما جهت سئو در بیرجند میباشد.

ما در سئومن بر این باور هستیم که تنها وقتی یک مجموعه می‌تواند خود را متخصص واقعی بداند که در یک فیلد تخصصی مشغول به کار باشد. از این رو بر خود می بالیم که تنها مجموعه تخصصی سئو در اصفهان هستیم و در این راستا موفق به ارتقاء تعداد متعددی از کسب و کارها شده‌ایم و بابت این پیروزی‌ها بر خود می بالیم. اثبات توان فنی سئومن را مجبور کرد تا این مجموعه در راستای : سئو در اراک  ، سئو در اردبیل ، سئو در ارومیه ، سئو در اصفهان ، سئو در اهواز ، سئو در ایلام ، سئو در بندرعباس ، سئو در بوشهر ، سئو در بیرجند ، سئو در تبریز ، سئو در تهران ، سئو در خرم آباد ، سئو در رشت ، سئو در زاهدان ، سئو در زنجان ، سئو در ساری ، سئو در سمنان ، سئو در سنندج ، سئو در شهرکرد ، سئو در شیراز ، سئو در قزوین ، سئو در قم ، سئو در کرج ، سئو در کرمان ، سئو در کرمانشاه ، سئودر کیش ، سئو در گرگان ، سئو در مشهد ، سئو در همدان ، سئو در یاسوج ، سئو در یزد گام بردارد .